VMware Fusion opgradering - Hvad med OEM W~
Fra : Kurt Brixen

Dato : 23-06-10 13:07

Hvis jeg opgraderer fra VMware Fusion 2 til 3.1, sker der så noget med
min virtuelle maskine med Windows XP?
Det jeg tænker på er, om Windows tror det er en ny pc, så det skal
aktiveres igen.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-06-10 13:23

Kurt Brixen <kbrixen@gmail.invalid> wrote:

> Hvis jeg opgraderer fra VMware Fusion 2 til 3.1, sker der så noget med
> min virtuelle maskine med Windows XP?
> Det jeg tænker på er, om Windows tror det er en ny pc, så det skal
> aktiveres igen.

ikke hvis vmware tools er korrekt installeret inden du opgraderer*

/thomas

* VMware tools bliver normalt installeret automatisk når du installere
windows.

Fra : Kurt Brixen

Dato : 23-06-10 13:38

On 2010-06-23 14:22:47 +0200, Thomas von Hassel said:

> ikke hvis vmware tools er korrekt installeret inden du opgraderer*

VMware tools er installeret i Windows XP nu. Men jeg kan se at tools
også skal opgraderes, første gang man starter Windows efter
opdateringen.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-06-10 13:40

Kurt Brixen <kbrixen@gmail.invalid> wrote:

> VMware tools er installeret i Windows XP nu. Men jeg kan se at tools
> også skal opgraderes, første gang man starter Windows efter
> opdateringen.

nemlig .. men det bliver windows ikke ked af ...

/thomas

Fra : Kurt Brixen

Dato : 23-06-10 14:06

On 2010-06-23 14:40:12 +0200, Thomas von Hassel said:

> nemlig .. men det bliver windows ikke ked af ...
>
> /thomas

OK - tak for hjælpen. Så prøver jeg i morgen.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen