Kommer der en Android 2.2 opgradering til ~
Fra : David

Dato : 23-06-10 12:32

Eller er det bedre at vente med at købe telefon til efteråret hvor der må
komme en del med Android 2.2

Fra : Hauge

Dato : 23-06-10 12:46

David skrev:
> Eller er det bedre at vente med at købe telefon til efteråret hvor der må
> komme en del med Android 2.2

Er det ikke bare at opdatere til en nyere version? Min Magic har jeg da
opdateret til 2.1, selvom den var låst til 1.5. Den skulle dog lige
root'es først, som er lidt sjovt at komme igennem

Mvh Hauge

Fra : Mads

Dato : 23-06-10 19:33

On Wed, 23 Jun 2010 13:32:00 +0200, "David"
<postmaster@sengevaedere.dk> wrote:

>Eller er det bedre at vente med at købe telefon til efteråret hvor der må
>komme en del med Android 2.2

Ja, Android 2.2 kommer til Desire senere på sommeren.

mvh Mads
( som lige har købt en Desire )

Fra : David

Dato : 24-06-10 12:37

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> Ja, Android 2.2 kommer til Desire senere på sommeren.
>
> mvh Mads
> ( som lige har købt en Desire )

Har spurgt HTC support, som siger der ikke er planlagt nogen opdatering af
Desire.

De ved først senere hvilke telefoner der får opdatering til 2.2

Fra : Mads

Dato : 24-06-10 23:10

On Thu, 24 Jun 2010 13:37:24 +0200, "David"
<postmaster@sengevaedere.dk> wrote:

>Har spurgt HTC support, som siger der ikke er planlagt nogen opdatering af
>Desire.
>
>De ved først senere hvilke telefoner der får opdatering til 2.2

Typisk. De sagde præcis det modsatte til mig for 14 dage siden.
De kunne ikke give en dato, men sagde at det blev i løbet af de næste
få måneder.

Fra : jensjensen

Dato : 01-07-10 09:54

> Typisk. De sagde præcis det modsatte til mig for 14 dage siden.
> De kunne ikke give en dato, men sagde at det blev i løbet af de næste
> få måneder.

Det skulle være officielt at der kommer en opgradering i 3 kvartal til
desire. Kilde www.mobil.nu