/ Forside / Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS Windows
#NavnPoint
Klaudi 76474
o.v.n. 67550
refi 58409
tedd 45557
Manse9933 45149
molokyle 40687
miritdk 38357
briani 27239
BjarneD 26414
10  pallebhan.. 24310
USB disk hotfix KB 842520 Hjælp!!
Fra : N Dude


Dato : 23-06-10 05:14


Er der nogen, som kender nedenstående?

Jeg har problemer med en ny disk, en Medion USB 1 TB med en Hitashi SATA
disk. Hver gang jeg skriver til disken kommer den en fejlmelding om
forsinket skrivning til cashen mislykkes Jeg har slået cacheskrivning fra.
Det gør jeg på alle USB diske. Jeg har ca. 25 andre USB diske (inkl.
medion), som alle kører uden problemer på systemet. Kun denne laver knuder.
MS har sendt dette, men det omtaler kun ATA diske, og denne er en SATA?

Det er ligegyldigt hvilket format jeg formaterer disken i. Disken er
afprøvet på andre maskiner, og der er ikke problemer. Jeg kørte godt nok på
SATA porten.

Jeg er lidt ked af at installere det, hvis det kan få betydning for alle
mine andre USB diske. De skriver jo, at det ikke er fuldt testet.

XP fuldt opdateret.

................................

Det hotfix, du har bedt om, er nu tilgængeligt for dig på et HTTP-websted.
Du kan hente hotfixet fra webstedet, og på denne måde undgår vi, at din
e-mail-indbakke bliver fyldt op.

ADVARSEL! Dette hotfix er ikke blevet testet fuldt ud. Det er derfor kun
beregnet til brug på systemer eller computere, hvor lige netop det problem
forekommer, som beskrives i en eller flere af de artikler i Microsoft
Knowledge Base, som er nævnt under "Artikelnumre i Knowledge Base" i
tabellen nederst i denne e-mail. Hvis du er usikker på, om der kunne være
særlige kompatibilitets- eller installationsforhold gældende i forbindelse
med dette hotfix, bør du vente til udgivelsen af den næste servicepakke.
Servicepakken kommer til at indeholde en fuldt gennemtestet version af dette
hotfix. Vi er godt klar over, at det kan være svært at afgøre, om der gælder
særlige kompatibilitets- eller installationsforhold i forbindelse med et
hotfix. Hvis du gerne vil have bekræftet, at dette hotfix løser dit problem,
eller at der ikke gælder særlige kompatibilitets- eller installationsforhold
i forbindelse med dette hotfix, kan du få hjælp fra en supporttekniker i
Kundesupport. Du kan finde oplysninger om, hvordan du kontakter support, ved
at kopiere dette link og sætte det ind i adressefeltet i din webbrowser:

http://support.microsoft.com/contactus/

Du kan finde oplysninger om andre tilgængelige supportmuligheder ved at
kopiere dette link og sætte det ind i adressefeltet i din webbrowser:

http://support.microsoft.com/

Før du installerer dette hotfix
------------------------------

Hvis du vælger at installere dette hotfix, skal du være opmærksom på
følgende:

Installer ikke et hotfix i et produktionsmiljø uden først at teste det.

Tag en sikkerhedskopi af det system eller den computer, som hotfixet skal
installeres på, inden du installerer hotfixet.

Flere oplysninger om dette hotfix
-----------------------------

Der skal bruges en adgangskode til denne hotfixpakke. For hver pakke skal du
derfor angive den adgangskode, som er angivet i denne e-mail. Vi anbefaler,
at du markerer adgangskoden i denne e-mail, kopierer den og sætter den ind,
når du bliver bedt om at angive den. På denne måde er du helt sikker på at
angive den korrekte adgangskode. Hvis du ikke angiver den korrekte
adgangskode, kan du ikke installere hotfixet.

BEMÆRK! Adgangskoder er indstillet til at udløbe efter syv dage. Hent
pakken inden for de næste syv dage for at være sikker på, at du kan pakke
filerne ud. Hvis der er mindre end syv dage tilbage i den aktuelle
adgangskodecyklus, når du modtager denne e-mail, vil du modtage to
adgangskoder. Hvis dette er tilfældet, skal du bruge den første adgangskode,
hvis du henter hotfixpakken inden den dato, der er angivet ud for
"Adgangskoden ændres den" i tabellen nederst i denne e-mail. Hvis du henter
hotfixpakken efter den dato, der er angivet ud for "Adgangskoden ændres
den", skal du bruge den anden adgangskode.

BEMÆRK! Vi sender placeringen på hotfixet til dig som et hyperlink. Når du
skal have adgang til hotfixet, kan du klikke på hyperlinket ud for
"Placering" i tabellen nederst i denne e-mail for at vise denne placering i
din webbrowser. I nogle tilfælde er e-mail-programmer indstillet til at
deaktivere hyperlinks. Hvis hyperlinket i denne e-mail er deaktiveret, skal
du kopiere hyperlinket ud for "Placering" og derefter sætte det ind i
adressefeltet i din webbrowser. Sørg for at få hele teksten med, som den er
angivet (uden mellemrum) mellem parenteserne i http://-adressen.


Pakke:
-----------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------
Artikelnumre i Knowledge Base: 842520
Sprog: Danish
Platform: i386
Placering:
(http://hotfixv4.microsoft.com/Windows%20XP/sp3/Fix106952/2600/free/196458_DAN_i386_zip.exe)
Adgangskode: fjernet


BEMÆRK! Sørg for at få hele teksten mellem parenteserne "(" og ")" med,
når du vil besøge det websted, hvor hotfixet er placeret.



 
 
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177511
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408596
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste