hvordan læser jeg lettest pps-filer?
Fra : erlingh

Dato : 22-06-10 16:48

Min søn lider af en slet skjult mac-misundelse (frugt-kompagniet, som
han kalder det), og nu har han fundet ud af at mange af hans mails bør
ligge i pps-formatet, for så kan han drille mig med at jeg ikke kan
læse dem på min iMac. Jeg har godt nok en gammel piratudgave af
Microsoft Office - men flere af underprogrammerne virker ikke,
deriblandt Power Point. Er der en udvej, helst ikke for dyr! mvh
erling

Fra : Martin [6000]

Dato : 23-06-10 00:08

> dem på min iMac. Jeg har godt nok en gammel piratudgave af Microsoft
> Office - men flere af underprogrammerne virker ikke, deriblandt Power
> Point. Er der en udvej, helst ikke for dyr! mvh erling

OpenOffice? Den er ikke for dyr ihvertfald

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Fra : David Blangstrup

Dato : 23-06-10 05:32

iWorks, kan godt læse PowerPoint. Jeg er meget glad for det, man kan
også uploade direkte til iworks.com, hvor folk kan redigere med på ens
filer og downloade dem som pdf eller word eller excel eller ppt.
http://store.apple.com/dk/product/MB942DK/A/iWork-09?fnode=MTY1NDAzOA&mco=MTM3NDc5MDI
-

David

--
Læs min blog
http://blangstrup.info

Fra : Jon

Dato : 23-06-10 09:19

erlingh <eh-dh@mail.dk> wrote:

> Er der en udvej, helst ikke for dyr!

--
/Jon
echo 2158763865260324601368798814368778P | dc

Fra : Jon

Dato : 23-06-10 12:38

Jon <see_signature@invalid.com> wrote:

> [...]

Beklager tom post. Jeg var i ferd med å undersøke om det fortsatt fantes
en PowerPoint Viewer, men det gjør det visst ikke efter Office 98. Til
den gav MS ut en gratis Viewer, som sikkert fungerer fortsatt under
Classic, men da kun for eldre versjoner av ppt, vil jeg anta.

Fra : Kent

Dato : 23-06-10 13:02

Den 23-06-2010 13:37, Jon skrev:
> [...]
> den gav MS ut en gratis Viewer, som sikkert fungerer fortsatt under
> Classic, men da kun for eldre versjoner av ppt, vil jeg anta.
Jeg installerede MS PowerPoint Viewer på en Pc med Vista, men kunne ikke
få programmet til at virke. Måske derfor, at det ikke er kommet til Mac?

Jeg klippede dette fra http://www.pptfaq.com/FAQ00153.htm

Mac Viewer

Microsoft used to have a PowerPoint 98 Viewer for Mac, but it's no
longer available.

If you don't mind viewing presentations online, try Google Docs. Start here.

Current wisdom: the best free PowerPoint player for the Mac is Open Office.

You can also view PowerPoint presentations in Gmail or Google Docs.

--

Kent

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-06-10 13:23

Kent <kentmagnussenFJ_ERN@gmail.com> wrote:

> Jeg installerede MS PowerPoint Viewer på en Pc med Vista, men kunne ikke
> få programmet til at virke. Måske derfor, at det ikke er kommet til Mac?

næppe .. der var nok ikke nok efterspørgsel ..

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 23-06-10 16:25

erlingh <eh-dh@mail.dk> writes:

> [...]
> Microsoft Office - men flere af underprogrammerne virker ikke,
> deriblandt Power Point. Er der en udvej, helst ikke for dyr! mvh

Har du prøvet at stå på filen i Finderen og trykke Æble-Y?