hvilken mobil
Fra : Ralph

Dato : 20-06-10 17:24

Davs i gruppen
Håber I kan hjælpe en gammel mand.
Jeg skal have en ny mobil og har tænkt mig at bruge den til andet end
samtaler, jeg snakker meget, sender måske een sms om dagen (højt sat). Nu
har jeg endeligt fået en ny Outlook med 3 mailadresser tilknyttet, den kan
jeg i øjeblikket kun læse mails fra på min arbejdscomputer, og i samme kan
jeg se aftaler i kalenderen og opgaver. Alle disse ting vil jeg gerne have
mulighed for at kunne se fra min nye telefon UDEN at de bliver markeret som
læst i indbakken, dog gerne med muligheden for at flytte, slette, besvare,
ændre, videresende mails/opgaver og aftaler. GPS og nettilgang er knap så
vigtig, men engang imellem kunne det være en fordel at kunne downloade
større filer fra FTP-servere, mail eller hjemmesider.
Jeg har set på Nokia E72, men det er bare fordi den har QWERTY tastatur og
jeg er megadårlig til at skrive længere sms-beskeder, skærmtype: TFT, aktiv
matrix, betyder det touch screen?

Kom glad med råd, jeg er åben, men jeg vil ikke så gerne af med mit
TDC-duet-abonnement, så gerne mærker de fører.

--
Tak
Ralph