Nogen herinde der har en tegning til et La~
Fra : HKN

Dato : 20-06-10 21:54

Hej,

Som subj. beskriver. Konen vil gerne have Lazy Jacks på - og jeg har som
sådan ikke noget at udsætte på det, andet end at jeg ikke vil betale
overpris for noget nor og nogle blokke. Jeg har allerede en del blokke i den
størrelse jeg tror der skal bruges, så jeg mangler kun noget snor. Cleats
har jeg også.

Jeg har surfet lidt rundt, men kan ikke rigtig finde en tegning - derimod er
der mange fine beskrivelser, især på udenlandske sites. De fleste er med et
system hvor man strammer systemet op på masten, men jeg mener at man også
kan gøre det på bommen?

Jeg mener også at have set at visse systemer løber via de øverste
sallingshorn?

Mvh
Henrik

Fra : Klaus H

Dato : 20-06-10 23:20

"HKN" <henrikndk@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:4c1e7fd8$0$273$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> kan gøre det på bommen?
>
> Jeg mener også at have set at visse systemer løber via de øverste

Google: http://www.google.dk/images?hl=da&q=lazy+jack&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=zJMeTPPQHJKPOJjE6KEM&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CDQQsAQwAw

Klaus H