TomTom/Cardo Scala hånd-fri setup virker i~
Fra : LasseNC

Dato : 20-06-10 12:33

Hej!

Jeg har mig en Sony Ericsson W800, en TomTom Rider 2 og det
medfølgende Cardo Scala Rider headset.

GPS'en finder telefonen, tilføjer den og det hele. Jeg kan sågar ringe
fra GPS'en, men ingen lyd eller tale virker i headsettet.

Nogen der har prøvet noget lignende?

Fra : LasseNC

Dato : 20-06-10 13:03

On 20 Jun., 21:00, "Ole" <lykkehussnabelastofanet.dk> wrote:
> Hvem ringer i tlf. n r man k rer ??
>
> "LasseNC" <lass...@gmail.com> skrev i en meddelelsenews:4685ffc2-7c2b-4871-896d-a342af9de0b8@w12g2000yqj.googlegroups.com...
> Hej!
>
> Jeg har mig en Sony Ericsson W800, en TomTom Rider 2 og det
> medf lgende Cardo Scala Rider headset.
>
> GPS'en finder telefonen, tilf jer den og det hele. Jeg kan s gar ringe
> fra GPS'en, men ingen lyd eller tale virker i headsettet.
>
> Nogen der har pr vet noget lignende?

Det ved jeg ikke, det er sjælendt jeg har bluetooth tændt på
telefonen, det sluger strøm af h. til, men det er rart at vide det
virker.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 20-06-10 20:45

LasseNC skrev den 20 jun 2010 i
> [...]

> GPS'en finder telefonen, tilføjer den og det hele. Jeg kan sågar
> ringe fra GPS'en, men ingen lyd eller tale virker i headsettet.

Jowda, havde en del pangel i starten med min Garmin Zumo, men husker
ikke mere hvad - her et par bud:

.... og telefonen viser den har forbindelse med GPSén ?
.... der er skruet op for lyden på Cardidimmeren?
..... der er skruet op for lyden på GPSén?
...... du har kigget i manualen

--
Mvh - Arne Lorenzen