iOS 4 og SMS?
Fra : Henrik 8600

Dato : 22-06-10 14:56

Er der nu erfaringer med programmer der kan hive sms'er ud af en iPhone der
kører iOS 4?

Hvis ikke vil jeg ikke bruge iPhone til sms. Har brug for at kunne udskrive
dem med afsender / modtager, dato, tidspunkt og indhold.

H.

Fra : Henrik 8600

Dato : 22-06-10 15:00

"Henrik 8600" <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hvis ikke vil jeg ikke bruge iPhone til sms. Har brug for at kunne
> udskrive dem med afsender / modtager, dato, tidspunkt og indhold.

Om programmet koster noget er ikke vigtigt, men det skal være godt og
stabilt.

H.

Fra : Per Boll Jørgensen

Dato : 22-06-10 16:49

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> "Henrik 8600" <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Om programmet koster noget er ikke vigtigt, men det skal være godt og
> stabilt.

Har gode erfaringer med PhoneView.
www.ecamm.com

Fra : Jon

Dato : 22-06-10 19:30

Per Boll Jørgensen <bollblyp@image.dk> wrote:

> Har gode erfaringer med PhoneView.
> www.ecamm.com

Ditto. Men nå får jeg det ikke til å virke (iPhone 3G, iOS 4). Hm. Hva
er skjedd? Kan ikke få frem File Browser-vinduet.
--
/Jon
echo 2158763865260324601368798814368778P | dc

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-06-10 19:50

Jon <see_signature@invalid.com> wrote:

> Ditto. Men nå får jeg det ikke til å virke (iPhone 3G, iOS 4). Hm. Hva
> er skjedd? Kan ikke få frem File Browser-vinduet.

mon ikke den skal opdateres til iOS 4 ?

/thomas

Fra : Jon

Dato : 23-06-10 09:19

> mon ikke den skal opdateres til iOS 4 ?

Det står på nettstedet at den allerede er det, og jeg lastet ned siste
versjon... den burde mao. være klar.

Fra : Per Boll Jørgensen

Dato : 23-06-10 07:17

> Ditto. Men nå får jeg det ikke til å virke (iPhone 3G, iOS 4). Hm. Hva
> er skjedd? Kan ikke få frem File Browser-vinduet.

Nyeste version af Phoneview er 2.5 og den virker her ved mig på 3gs m.
4.0

Fra : Henrik 8600

Dato : 23-06-10 01:27

""Per Boll Jørgensen"" <bollblyp@image.dk> skrev i meddelelsen

> Nyeste version af Phoneview er 2.5 og den virker her ved mig på 3gs m.
> 4.0

Tak for den gode nyhed!

Så kan jeg jo skifte HELT over til iPhone

H.