Ipone 4.0 er ved at blive installeret nu..~
Fra : jagge

Dato : 21-06-10 19:03

Hey

Så er jeg ved at installere OS 4.0 på min Iphone, den er altså
tilgængelig.

MVH

Jakob

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 21-06-10 19:55

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> Hey
>
> Så er jeg ved at installere OS 4.0 på min Iphone, den er altså
> tilgængelig.
>
> MVH
>
> Jakob

Øh, iBooks er det US-only?

--
Mvh Martin

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-06-10 19:59

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> Øh, iBooks er det US-only?

nej

/thomas

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 21-06-10 20:08

> nej

Mystisk. iBook App ikonet er der ikke, og jeg kan heller ikke søge det
frem på telefonen. Måske skulle man overveje at gendanne helt fra
bunden!?

--
Mvh Martin

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-06-10 20:13

> Mystisk. iBook App ikonet er der ikke, og jeg kan heller ikke søge det
> frem på telefonen. Måske skulle man overveje at gendanne helt fra
> bunden!?

nej du skal installere det fra App Store

<http://itunes.apple.com/us/app/ibooks/id364709193?mt=8>

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 21-06-10 20:24

> nej du skal installere det fra App Store
>
> <http://itunes.apple.com/us/app/ibooks/id364709193?mt=8>

Okay. Tak for det. Havde kigget på App Store via telefonen, men der
kunne jeg ikke finde den. Kan I det?

--
Mvh Martin

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 21-06-10 20:37

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> Okay. Tak for det. Havde kigget på App Store via telefonen, men der
> kunne jeg ikke finde den. Kan I det?

Det bliver mere og mere "sjovt" det her.

Når jeg klikker på linket kommer jeg ganske rigtigt til iBooks - først i
browser - så i iTunes store.

Men den version af iBooks der downloades er sortere under iPad
programmer når den kommer ned på min Mac!?

Søger efter opdateringer og der er faktisk en til iBooks. Men når jeg
downloader opdateringen opdateres iBooks ikke. Jeg får bare lov til at
downloade opdateringen igen.

.... og sådan kører det i ring. Ak ja, livet er hårdt on the cutting edge

--
Mvh Martin

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 21-06-10 22:05

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> Ak ja, livet er hårdt on the cutting edge

Og nu kom den på plads som iPad/iPhone app, så alt er vel her i den
østjyske.

--
Mvh Martin

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-06-10 22:11

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> Og nu kom den på plads som iPad/iPhone app, så alt er vel her i den
> østjyske.

jep... den er bare l a n g s o m på en iPhone 3G ...

/thomas

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 22-06-10 08:18

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> Øh, iBooks er det US-only?

iPad only tror jeg, eller US only, eller:

Den ligger også i min mobile-apps mappe uden at komme på iPhonen....

--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-06-10 08:27

Martin Ammentorp <ammentorpx@yzmac.com> wrote:

> iPad only tror jeg, eller US only, eller:
>
> Den ligger også i min mobile-apps mappe uden at komme på iPhonen....

Det tog 3 ganges søgning og henting af opdateringer inden den kom frem
som en iPhone app og kunne synces.

Dog er der "kun" gratis "Project Gutenberg" bøger i iBooks Store i
øjeblikket ...

/thomas

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 22-06-10 08:40

Martin Ammentorp <ammentorpx@yzmac.com> wrote:

> iPad only tror jeg, eller US only, eller:
>
> Den ligger også i min mobile-apps mappe uden at komme på iPhonen....

Hmm - nu er den hentet igen, og denne gang fungerer det også pludselig i
det sjællandske

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 21-06-10 23:22

On 2010-06-21 20:03:06 +0200, jagge@noname.invalid (jagge) said:

> Hey
>
> Så er jeg ved at installere OS 4.0 på min Iphone, den er altså
> tilgængelig.
>
> MVH
>
> Jakob

Skal det tage en krig at sikkerhedskopier den ???

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-06-10 23:31

Henrik Palshøj <dykRE@MOVEmil.dk> wrote:

> Skal det tage en krig at sikkerhedskopier den ???

ja ...

lad for guds skyld være med at afbryde den ...

/homas

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 21-06-10 23:36

On 2010-06-22 00:31:08 +0200, thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) said:

> ja ...
>
> lad for guds skyld være med at afbryde den ...
>
> /homas

OK så må den stå natten over, for nu gider jeg ikke se på en bare der
ikke flytter sig, troede et kort øjeblik at jeg ved en fejl var i gang
med at installere Vista !!!! Puha...