iphone - mangler mobilt-netværks-indstilli~
Fra : Henrik Andresen

Dato : 21-06-10 11:22

Hej,

Jeg har forsøgt at flytte min iphone fra at synce med én itunes til en
anden itunes, det gik ikke særlig godt, og valgte så at lave en total
nulstilling af telefonen og restore fra den gamle itunes.

Det gik fint, men nu mangler jeg menupunktet:

Indstillinger - Generelt - Netværk - Mobildata netværk

Hvor jeg kan skrive APN for internet og mms.

Uden det kan jeg desværre ikke komme på nettet med mindre der er WIFI -

HJÆLP....

(Kører OS4 og telefonen er ikke sim-låst)

/H

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-06-10 11:41

Henrik Andresen <hhandresen@gmail---------slet.com> wrote:

> [...]
>
> HJÆLP....
>
> (Kører OS4 og telefonen er ikke sim-låst)

1: iOS 4 er stadig pre-release så det er nok ikke dette forum du skal
bruge ....

2: De indstillinger får telefonen normalt når den bliver aktiveret ...
hvem er din udbyder ?

/thomas

Fra : Henrik Andresen

Dato : 21-06-10 11:48

Den 21-06-2010 12:40, Thomas von Hassel skrev:

> 1: iOS 4 er stadig pre-release så det er nok ikke dette forum du skal
> bruge ....
>
> 2: De indstillinger får telefonen normalt når den bliver aktiveret ...
> hvem er din udbyder ?

1: hmm - fik bare et link :S

2: Det er Telenor, og har snakket med dem, og de kan ikke hjælpe... Ud
over de løste telefonen op :D Hvilket bare ikke hjalp.

Spurgte om de kunne sende en opsætning elektronisk til mig, og det kunne
de ikke.

Har også prøvet med et simkort fra 3 - det virkede heller ikke.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-06-10 11:54

> [...]

> over de løste telefonen op :D Hvilket bare ikke hjalp.
>
> Spurgte om de kunne sende en opsætning elektronisk til mig, og det kunne

ja, mit næste bud ville være at kontakte din operatør ... jeg kan kun
fortælle dig hvad en telia telefon bliver sat op med, men det hjælper
dig jo ikke :)

/thomas

/thomas

Fra : Henrik Andresen

Dato : 21-06-10 11:55

Den 21-06-2010 12:53, Thomas von Hassel skrev:

> ja, mit næste bud ville være at kontakte din operatør ... jeg kan kun
> fortælle dig hvad en telia telefon bliver sat op med, men det hjælper
> dig jo ikke :)

Jeg ved godt hvad der skal stå - problemet er at jeg ikke har
menupunktet mere.

/H

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-06-10 12:01

Henrik Andresen <hhandresen@gmail---------slet.com> wrote:

> Jeg ved godt hvad der skal stå - problemet er at jeg ikke har
> menupunktet mere.

ah ... ok .. min fejl.

Lav en restore _uden_ at gendanne fra en backup.

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-06-10 12:02

> ah ... ok .. min fejl.
>
> Lav en restore _uden_ at gendanne fra en backup.

og af ren nysgærrighed .. hvad build nummer af iOS 4 kører du ? ... hvis
du "bare har fået et link" så er der jo ingen garanti for at det du har
installeret er helt fint i kanten.

/thomas

Fra : Henrik Andresen

Dato : 21-06-10 12:10

Den 21-06-2010 13:01, Thomas von Hassel skrev:
> og af ren nysgærrighed .. hvad build nummer af iOS 4 kører du ? ... hvis
> du "bare har fået et link" så er der jo ingen garanti for at det du har
> installeret er helt fint i kanten.

OS 4.0 (8A293)

Og nej, kald mig bare naiv... men fik linket fra en kammerat der selv
havde opgraderet uden problemer.

Menupunktet var der også i OS4, det var først da jeg lavede en NULSTIL
på telefonen det gik 'galt' og den forsvandt.

Fra : Henrik Andresen

Dato : 21-06-10 12:08

Den 21-06-2010 13:00, Thomas von Hassel skrev:
... ok .. min fejl.

> Lav en restore _uden_ at gendanne fra en backup.

ER forsøgt.

Eller dvs. NULSTIL uden restore - virker ikke.

Restore-knappen i Itunes, kommer bare med en fejlmeddelelse om at det
kan man ikke. :(
'The reqested resource was not found'

Fra : jagge

Dato : 21-06-10 19:05

> 1: iOS 4 er stadig pre-release så det er nok ikke dette forum du skal
> bruge ....

NØhh den er da ude.... Jeg har bare søgt på tilgængelig opdatering i
Itunes, og her poppede OS4.0 op som almindelig opdatering. Der stod
bestemt ikke noget om pre release eller beta så var jeg ikke igang med
at installere nu.

Håber sandelig det er en funktionel version.

MVH

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-06-10 19:25

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
> at installere nu.
>
> Håber sandelig det er en funktionel version.

Kig på tidspunktet ... den var ikke ude for 7 timer siden .. :)

/thomas

Fra : jagge

Dato : 21-06-10 20:38

> Kig på tidspunktet ... den var ikke ude for 7 timer siden .. :)

:0)

Fra : jagge

Dato : 21-06-10 20:38

> Kig på tidspunktet ... den var ikke ude for 7 timer siden .. :)

Udviklingen går stærkt :0)

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-10 19:20

Hej,

> NØhh den er da ude....

Du svarer på gamle indlæg...

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : jagge

Dato : 21-06-10 20:38

Jens Kristian Søgaard <jens@mermaidconsulting.dk> wrote:

> Hej,

> Du svarer på gamle indlæg...

He he 8 timer, det er da ikke gammelt på trods af det er IT ;0)

Jakob