iMac opstart??
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 21-06-10 09:57

Dette er noget så pi...inligt: Da jeg forleden
startede den f¸rste gang, blev jeg 'talt
igennem'; nu har jeg netop flyttet den til en
anden lokalitet i huset - og så vil den ikke
*starte*! :(

Skulle nettilslutning og påvirkning af
afbryderknappen nederst tv. (på bagsiden) ikke få
den i gang??

Det har jeg nu fors¸gt adskillige gange - uden
held. Når jeg aktiverer afbryderen ¸verst th. på
tastaturet, lyser den lille gr¸nne lampe op i ca.
2 sek., hvorefter alt er _d¸dt_.

Hastig bistand s¸ges.
Hans

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 21-06-10 10:06

Hans Henrik Hansen wrote:

> [...]

> Det har jeg nu fors¸gt adskillige gange - uden
> held. Når jeg aktiverer afbryderen ¸verst th.

> tastaturet, lyser den lille gr¸nne lampe op i

Problemet l¸st!: Det var ¸jensynligt stikket på
bagsiden, der ikke var helt 'seated'! :)

Hans