Få Mail til at starte som "for første
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 21-06-10 09:08

Hejsa.

Min bror kører Mail (jeg bruger Eudora) og skal sætte Mail op fra
Stofanet til TDC.
Vi har fået startet lidt - men Mail vil ikke fungere.
Hvad skal vi fjerne for at få Mail til at starte som for første gang og
dermed få startbilleder ligesom på TDCs hjemmesidevejledning (en
preference eller hvad).

På forhånd tak.

Michael C.

Fra : Anders

Dato : 21-06-10 10:24

Michael Corfitsen skrev:
> [...]
> Hvad skal vi fjerne for at få Mail til at starte som for første gang og
> dermed få startbilleder ligesom på TDCs hjemmesidevejledning (en

Kan du ikke blot gå ind i Mail -> Indstillinger (shortcut cmd, ) og der
vælge fanebladet "Konti"? Så får du en oversigt over eksisterende konti
og kan ændre og slette eksisterende samt tilføje nye.

mvh Anders

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 21-06-10 10:59

> Kan du ikke blot gå ind i Mail -> Indstillinger (shortcut cmd, ) og der
> vælge fanebladet "Konti"? Så får du en oversigt over eksisterende konti
> og kan ændre og slette eksisterende samt tilføje nye.

Jo, men billederne er ikke helt - og min bror er ikke god til uenshed,
og da vi har "rodet" lidt, ville det være godt at starte på en frisk.

Billederne på TDCs hjemmeside er startbilleder "velkommen til Mail"
Jeg sidder i Slagelse og min bror i København, og du kan nok høre, at
jeg ikke lige skal starte med Team Viewer.

Michael C.