Mac-bruger - igen!
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 20-06-10 23:41

Efter ca. 10 års 'Mac-pause' (min (dengang)
udm¿rkede Performa 6200 (anno 1996) kunne fra
lidt inde i nuv¿rende milennium ikke rigtigt
klare mosten l¿ngere!) er jeg på n¿rmest
mirakul¸s vis atter blevet Mac-ejer, nu med en
spritny iMac! :)
I mellemtiden har jeg syslet en smule med Linux,
så jeg er i begr¿nset omgang tunet ind på brug af
'terminal-vinduer'; men inden jeg for alvor
fors¸ger mig på Mac'en ville jeg gerne vide, om
kommandoerne er (helt) de samme som bruges i
Linux?

Med produktet fulgte noget reklamemateriale fra
'humatic', som bla. tilbyder en 'serviceordning'
- har nogen her praktisk erfaring med noget
sådant, og findes der evt. alternativer??
Hans

Fra : Jesper

Dato : 21-06-10 00:22

Hans Henrik Hansen <h2vhspam@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> 'humatic', som bla. tilbyder en 'serviceordning'
> - har nogen her praktisk erfaring med noget
> sådant, og findes der evt. alternativer??

Kig nærmere her:
The Linux users' guide to Mac OS X
<http://www.techradar.com/news/computing/apple/the-linux-users-guide-to-
mac-os-x-624449?artc_pg=1>