caps lock på Iphone ??
Fra : jagge

Dato : 20-06-10 18:30

Hey

Hvordan er det lige man laver caps lock på iphonen ?

Hygge

Jakob

Fra : Thomas

Dato : 20-06-10 19:35

Den 20/06/10 19.30, jagge skrev:
> Hey
>
> Hvordan er det lige man laver caps lock på iphonen ?
>
> Hygge
>
> Jakob

Caps Lock er en software-funktion, så hvis den ikke fungerer, kan den
kun laves ved en reinstallation af styresystemet. Hvis skærmen er i
stykker, så skal den desværre ombyttes.

/Ths

Fra : J.K.Arning

Dato : 20-06-10 20:00

On 2010-06-20 20:35:05 +0200, Thomas said:

> Caps Lock er en software-funktion, så hvis den ikke fungerer, kan den
> kun laves ved en reinstallation af styresystemet. Hvis skærmen er i
> stykker, så skal den desværre ombyttes.
>
> /Ths

Man kunne også .. mindre dramatisk .. simpelthen slå det til da det
ikke som standart er aktiveret.

Indstillinger - Generelt - Tastatur - Slå Skiftelås til.

Og af nysgerrighed .. hvordan kom du frem til at skærmen evt. kunne
være defekt/ødelagt?

--
"We don't spend a lot of energy on old technology"

Steve Jobs om Flash

Fra : Kent

Dato : 20-06-10 21:30

Den 20-06-2010 20:59, J.K.Arning skrev:
> Man kunne også .. mindre dramatisk .. simpelthen slå det til da det ikke
> som standart er aktiveret.
>
> Indstillinger - Generelt - Tastatur - Slå Skiftelås til.

Jeg har da ikke (så vidt jeg husker) ikke ændret noget vedrørende
skiftelås. 2 hurtige tryk på skift giver skiftelås (og en anden farve
end ved normalt skift). Er det ikke standard?

--

Kent

Fra : J.K.Arning

Dato : 21-06-10 10:50

On 2010-06-20 22:29:32 +0200, Kent said:

> Jeg har da ikke (så vidt jeg husker) ikke ændret noget vedrørende
> skiftelås. 2 hurtige tryk på skift giver skiftelås (og en anden farve
> end ved normalt skift). Er det ikke standard?

Jeg har måttet slå den til hver gang jeg gendannede telefonen .. skal
vi sige jeg er 99% sikker.

Fra : KentBM

Dato : 21-06-10 19:23

Den 21/06/10 11.50, J.K.Arning skrev:
> Jeg har måttet slå den til hver gang jeg gendannede telefonen .. skal vi
> sige jeg er 99% sikker.

Det kan da sagtens passe. Jeg har ikke haft behov for at gendanne
telefonen og har derfor de indstillinger, som jeg satte op da jeg fik
iPhonen for 5 måneders tid siden. Og som jeg ikke husker meget om.

--

Kent

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-06-10 21:12

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> Hvordan er det lige man laver caps lock på iphonen ?

Dobbeltklik på skiftetasten. Så bliver den blå, så vidt jeg husker. Man
slår caps lock fra ved at klikke en enkelt gang på skiftetasten igen.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : jagge

Dato : 21-06-10 09:37

> Dobbeltklik på skiftetasten. Så bliver den blå, så vidt jeg husker. Man
> slår caps lock fra ved at klikke en enkelt gang på skiftetasten igen.

Det virker ikke men jeg checker lige settings som andre har skrevet.

MVH

Jakob