Disconencting.
Fra : Jsh

Dato : 05-08-01 20:47

Hej NG

Jeg har et problem som ligger i at min forbindelse "knækker" fra et split
sekund til et minut.
Jeg har kontaktet TDC, men de ville ikke gøre en skid... men det er jo også
TDC(Dumme som altid)
Er der nogle der ved hvad dette kan skyldes?

mvh. John

Fra : Hauge

Dato : 05-08-01 21:03

Hejsa

"Jsh" <johnshansen@c.dk> wrote in message
> men det er jo også
> TDC(Dumme som altid)
> Er der nogle der ved hvad dette kan skyldes?

Kunden? Dum som altid.

/Hauge

Fra : Kanius

Dato : 05-08-01 21:12

> Kunden? Dum som altid.
>
> /Hauge
>
> Fedt svar... Virkeligt flot!! heller holde din kæft istedet for disse
kommentare!!!

Fra : Hauge

Dato : 05-08-01 21:26

Hejsa

"Kanius" <funnybunny2000@hotmail.com> wrote in message
> kommentare!!!

Ja du er jo kendt i andre grupper for konstruktive spørgsmål og svar, nåja
og kommentareR.

Mvh Hauge

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 05-08-01 21:41

"Kanius" <funnybunny2000@hotmail.com> wrote Sun, 5 Aug 2001 22:11:56
+0200 :

>heller holde din kæft istedet for disse
>kommentare!!!

Vil du virkelig ikke have internet ved Danske udbydere mere, det
bliver så pokkers dyrt at skulle ringe til Englang for at kunne
komme på internettet.

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Kanius

Dato : 05-08-01 21:41

> [...]
> komme på internettet.
>
> Uhh.. trussel.. NAR! Tror du at du er gud ?? Du kan spille din lille pik
af inat,,, Det kan du!!!

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 05-08-01 21:46

"Kanius" <funnybunny2000@hotmail.com> wrote Sun, 5 Aug 2001 22:40:51
+0200 :

Nej, det er skam ikke en trussel.

>Tror du at du er gud ??

Næh, jeg er en ganske almindelig netbruger der er ked at at se folk
optræde som elefanter i en glasbutik.

Og jeg ved af erfaring at abuse handlere ved danske ISP´er er
tolerante folk, som ved hvornår nok er nok.

Der er set flere eksempler på folk som ikke længere har mulighed for
at benytte en dansk ISP.

>Du kan spille din lille pik
>af inat,,, Det kan du!!!

Det har jeg nu folk til.

fut: dk.admin.netmisbrug

Fra : Jsh

Dato : 05-08-01 21:16

Eller OGSÅ ER DET BARE DIG DER HAR NOGET GLAT FOROVEN....!

Fra : Kanius

Dato : 05-08-01 21:20

"Jsh" <johnshansen@c.dk> skrev i en meddelelse
> Eller OGSÅ ER DET BARE DIG DER HAR NOGET GLAT FOROVEN....!

LOL.. den var nice :)

I kan bare lade være med at provokere.. TDC vil ikke hjælpe mig, fordi jeg
har flowstop, og det lyder til at jsh her, også har flowstops!! Hvad er der
galt med det ?? Skal man provokeres fordi man er sur når TDC ikke vil
hjælpe, og det er deres skyld,, må man ikke være sur så ??

Fra : Hauge

Dato : 05-08-01 21:25

Hejsa

"Jsh" <johnshansen@c.dk> wrote in message
> Eller OGSÅ ER DET BARE DIG DER HAR NOGET GLAT FOROVEN....!

GLAT? Hahaha..

Prøv at spørge i et ordenligt sprog en anden gang, så er der måske nogen der
gider svare dig på det du egentligt spørger om.

Mvh Hauge

Fra : Jens Jensen

Dato : 06-08-01 04:00

Nu bliver jeg sku' nødt til at blande mig igen.

For mig ser det ud til at netikette-panserne her på stedet bryder deres egen
religion. Fx hører det ikke til her i denne gruppe at moppe andre med deres
sprogkundskaber. Så må i smutte over i dk.kultur.sprog. Jeg synes faktisk
ikke I kan være det bekendt. Det er da ok at have en heftig diskussion hvor
man måske sviner hinanden lidt til (selvfølgelig hører det ikke hjemme her i
denne gruppe i det her omfang), men der er ondt at moppe folk, der har
problemer med at stave. Det stikker dybt! Og hvad er det for noget...? At
melde hinanden til abuse bare fordi der er nogle der bander lidt. Kan I ikke
tåle noget? Jeg kan altså ikke klare sådan nogle "stikker-typer" der straks
sladrer til chefen så snart de har noget på fx en kollega...Tag Jer nu
sammen!! Og kan vi så få noget ro!!?

Nu vil jeg lægge mig - godnat!

Mvh. JJ

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-01 21:51

"Jens Jensen" <nogen@microsoft.com> skrev

> netikette-panserne [...] "stikker-typer" der straks sladrer til chefen
så snart de har
> noget på fx en kollega...

Gaab..hov, Ploink.wav

--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.

Fra : Kanius

Dato : 05-08-01 21:31

Du er glat! Dum som de andre..!!

Fra : Kim Have Madsen

Dato : 05-08-01 22:01

Jeg har samme problem og ja TDC mener ikke der er noget galt!!!
Dog har de lovet at "tjekke en gang til" så måske sker der noget vi
har da lov at håbe!!

Om TDC er dumme eller der bare er telefonpersonalet der ikke ved
noget om den teknik de burde hjælp folk med, ved jeg ikke. Men jeg ved
at de folk der har svaret her enten arbejder ved TDC (og derfor bliver sure
over
at vi kalder dem dumme) eller så har de bare besluttet at være dummere end
TDC
og derfor svare på alt andet end det der bliver spurgt om...
Husk at dette er en service for alle og her er ingen konger.

Fra : Kanius

Dato : 05-08-01 22:16

"Kim Have Madsen" <khm@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og derfor svare på alt andet end det der bliver spurgt om...
> Husk at dette er en service for alle og her er ingen konger.

Tusind tak Kim,,, Jeg troede lige at jeg var den eneste herinde... ;) Tak
for response!! ;)

Fra : Hauge

Dato : 05-08-01 22:40

Hejsa

> Tusind tak Kim,,, Jeg troede lige at jeg var den eneste herinde... ;) Tak
> for response!! ;)

Den eneste idiot? Nejda, der er flere af _din_ type her, og nej ikke mig

FUT: dk.snak.mudderkastning

/Hauge

Fra : Rune Klausen

Dato : 06-08-01 01:34

> [...]
> sure
>

> Tusind tak Kim,,, Jeg troede lige at jeg var den eneste herinde... ;) Tak

har i prøvet at hente en af de store filer fra TDC ftp-server ?
eller fejlmeld linien.

-Rune

Fra : Kim Have Madsen

Dato : 06-08-01 21:35

Jeps... Store filer samme fejl

Jeps, de mener ikke der er fejl, men de vil da "lige tjekke igen"

Fra : flemse

Dato : 06-08-01 09:38

hvad med at hjælpe manden istedet for alt muligt andet

Fra : Hauge

Dato : 06-08-01 16:34

Hejsa

"flemse" <miaemma@mail.tele.dk> wrote in message
> hvad med at hjælpe manden istedet for alt muligt andet

Ville heller ikke være noget problem, hvis han en anden gang spørger i et
ordenligt sprog.

/Hauge

Fra : Bernhard Ege

Dato : 06-08-01 22:39

> [...]
også
> TDC(Dumme som altid)
> Er der nogle der ved hvad dette kan skyldes?

Jeg har TDC NetExpress/ADSL (router løsningen) og har også fået disse
flowstops. De er mildt sagt skide irriterende og jeg har ikke fundet en måde
at undgå dem på. Der er vist en del kunder over en stor del af landet som
har problemet, så du er ikke alene med det problem. Jeg har ikke selv
hørt/set TDC udtale sig om problemet på den ene eller anden måde, så man
skulle tro de ikke kendte til det (hvilket jeg dog tror at de gør).

Jeg venter stadig på en fornuftig ADSL forbindelse fra TDC....

mvh Bernhard