Xperia X10 mini Problemer
Fra : Qwinten

Dato : 19-06-10 07:37

Min nye X10 mini er en sindsyg lækker mobil, men der er et par irriterende
småproblemer som der måske også er andre herinde der har oplevet. Når jeg
vil bruge kameraet og trykker på kameraikonet, genstarter telefonen og det
er jo immervæk skideirriterende når man lige står og skal tage et billede,
telefonen er ca halvanden minut om at starte op igen og så er motivet
sikkert forduftet. Efter genstart virker kameraet fint. Jeg kan umiddelbart
heller ikke lige finde en zoomfunktion i kameraet. Når man i kameramode
trykker på de 2 knapper på siden af telefonen, zoomer telefon ikke, men
skruer op og ned for lyden, hvilket jeg ikke rigtigt kan bruge til noget med
mindre man er i videomode.Jeg har opdateret telefonen for at se om det kunne
hjælpe, men det gav ikke noget og problemet er der endnu. Det andet problem
er jeg ikke kan finde ud af at overføre billeder fra tlf. til pc via
bluetooth. På min gamle fon W902 kunne jeg sende billedet via blootooth til
min pc,men den funktion findes åbenbart ikke på X10 mini.

Qwinten

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 19-06-10 07:09

Qwinten formulerede spørgsmålet:

Har svaret i gruppen men der er åbenbart problemer med serveren:

> Min nye X10 mini er en sindsyg lækker mobil, men der er et par irriterende småproblemer som der måske også er andre herinde der har oplevet. Når jeg vil bruge kameraet og trykker på kameraikonet, genstarter telefonen og det er jo immervæk skideirriterende når man lige står og skal tage et billede, telefonen er ca halvanden minut om at starte op igen og så er motivet sikkert forduftet. Efter genstart virker kameraet fint. Jeg kan umiddelbart heller ikke lige finde en zoomfunktion i kameraet. Når man i kameramode trykker på de 2 knapper på siden af telefonen, zoomer telefon ikke, men skruer op og ned for lyden, hvilket jeg ikke rigtigt kan bruge til noget med mindre man er i videomode.

Læste forleden at den ikke har zoom-funktion før efter at man har
taget billedet, mener jeg

> Jeg har opdateret telefonen for at se om det kunne hjælpe, men det gav ikke noget og problemet er der endnu. Det andet problem er jeg ikke kan finde ud af at overføre billeder fra tlf. til pc via bluetooth. På min gamle fon W902 kunne jeg sende billedet via blootooth til min pc,men den funktion findes åbenbart ikke på X10 mini.

For en dag siden eller to hér i gruppen var der spørgsmål om at
overføre andre ting (kontakter?) til samme telefon og hér var svaret
at SE's eget program (det med telefonen medfølgende?) kunne klare
problemet; det er noget med at Android 1.6 ikke er nok, men at man
skal højere op for at kunne bruge bt i dén funktion.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 19-06-10 11:09