Kan man få et program til outlook??
Fra : Børge Wedel Müller

Dato : 18-06-10 19:30

Hej

Jeg vil gerne høre om der findes et program til min news reader (outlook)
som kunne sikre at jeg kunne læse de nye indlæg, uden at skulle scrolle ned
i bunden af hver eneste mail.

Jeg ved godt at der er mange meninger om at top eller bundposte. Men min
outlook topposter altså. Og jeg ønsker ikke at ruge tid på at scrolle ned i
bunden at hver eneste diskution.

Så kunne i hjælpe mig med at finde en plug-in, som sikrer jeg gider læse
alle mails?

Og hvorfor fanden skal man være så anderledens på "news", end når man
arbejde med mails i hverdagen. (det behøver i ikke svare på)

mvh
/Børge

Fra : Torben Skovgaard Bac~

Dato : 18-06-10 19:46

Børge Wedel Müller wrote:
> Hej
>
> Jeg vil gerne høre om der findes et program til min news reader
> (outlook) som kunne sikre at jeg kunne læse de nye indlæg, uden at
> skulle scrolle ned i bunden af hver eneste mail.
Klip

> [...]
>
> Og hvorfor fanden skal man være så anderledens på "news", end når man
> arbejde med mails i hverdagen. (det behøver i ikke svare på)

Du kan finde OE-QUOTEFIX flere forskellige steder på nettet - feks. her:
http://www.snapfiles.com/get/oequotefix.html

Når du har installeret programmet og efterfølgende anvender det sammen med
Outlook Express, så topposter du ikke længere, og i mit tilfælde kan jeg se,
om der er kommet nye indlæg fra sidste gang, jeg feks. besøgte
dk.fritid.sejlads

Programmet ændrer dog ikke på måden at læse et indlæg, som er skrevet på den
korrekte måde med svar i bunden og med fraklip af den del, der skønnes
irrellevant i forhold til det svar, man vil skrive.

\\\\////
(@@)
-------o00o-(_)-o00o---------
Torben

Fra : Ole Pagh

Dato : 18-06-10 19:55

Torben Skovgaard Bach:

> Du kan finde OE-QUOTEFIX flere forskellige steder på nettet - feks. her:
> http://www.snapfiles.com/get/oequotefix.html

Det er nemlig det der bruges til Outlook (Express), og her er link til
programmets hjemmeside:
http://home.in.tum.de/~jain/software/outlook-quotefix/

--
/ Ole

Fra : Bjarke@Escape

Dato : 18-06-10 22:14

Super fix der sikrer at det ikke kun er nogle indlæg der er irriterende. Med
det fix kan man gøre alle indlæg irriterende.

Kom nu videre. Dert er kun forældede usegroup nørder der argumenterer for at
der skal postes i bunden fordi der var en nørd i usa der fik den ide for
mindst 20 år siden .... ALLE andre vil gerne se det nyeste øverst. Drop
fix'et og lad os få slettet det gamle link til den forældede usegroup
praksis.

Internetbrug bør ikke være konservativ, men progressiv.

Bjarke

Fra : Børge Wedel Müller

Dato : 21-06-10 18:46

Hej Bjarke

Kunne det være at der så var et andet filter, man kunne installere, så jeg
dog gad/kunne læse de indlæg der kommer, istedet for at springe dem over?

mvh
/Børge

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 18-06-10 15:24

Ja det er helt rigtigt.
Alle der bruger mail skriver svar øverst.
Det andet giver kun rod!

Mvh/Harding

Fra : per svendsen

Dato : 19-06-10 08:45

Hørt !
(Afstemning - Jeg tror vi er i flertal.)
mvh
Per "Taras"

Fra : HKN

Dato : 19-06-10 16:13

Kan jeg kun tilslutte mig! Det er jo samme problemstilling når man har en
længere mailkorrespondance med kolleger, kunder o.lign - man skal læse fra
bunden for at kunne følge med, så det er tåbeligt at gøre det omvendt i
nyhedsgrupperne...

-Henrik

Fra : Børge Wedel Müller

Dato : 21-06-10 18:31

Tak

Jeg har hermed bestemt at jeg ikke installerer de fix der er henvist til.

Hvad vil jeg gå glip af?

mvh
/Børge

Fra : HKN

Dato : 21-06-10 18:36

Ingenting - medmindre du vælger ikke at læse fra bunden af tråden og op.

Mvh
Henrik

Fra : Børge Wedel Müller

Dato : 21-06-10 18:49

Hej HKN

Det har jeg besluttet, så det bør du ikke elaborere mere på.

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 19-06-10 00:33

On Fri, 18 Jun 2010 20:30:26 +0200, Børge Wedel Müller wrote:

> [...]
>
> Og hvorfor fanden skal man være så anderledens på "news", end når man
> arbejde med mails i hverdagen. (det behøver i ikke svare på)

Endnu bedre, få dig en rigtig NewsReader:
http://pan.rebelbase.com/download/

--
Karl Erik.
http://www.ranunkelvej.com