MS Windows
briani 27239
WMP forvrænger
Fra : ___P.Sir

Dato : 19-06-10 12:21

Der er tale om Media player 11, og det mærkelige er, at at nogle bestemte
mp3 filer afspilles ganske forvrænget i WMP MEN ikke hvis jeg afspiller dem
i f.eks. VLC media player. Det gælder slet ikke alle filer, bare et par
albums.
Altså ok i VLC - dårlige i WMP.
Hvorfor?
Forslag til alterntiv til WMP? (VLC rækker ikke - skal have flere
indstillingsmuligheder)
Preben

--
www.granvista.dk
Luksusferie i Spanien

Fra : Laziter

Dato : 19-06-10 19:00

"___P.Sir" <remove_ps@granvista.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Altså ok i VLC - dårlige i WMP.
> Hvorfor?
> Forslag til alterntiv til WMP? (VLC rækker ikke - skal have flere

WinAmp måske?
www.winamp.com
Det bruger jeg selv og er ganske tilfreds med mulighederne for
indstillinger.

Mvh
Benjamin

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-06-10 20:12

Den 19-06-2010 13:20, ___P.Sir skrev:

> Forslag til alterntiv til WMP? (VLC rækker ikke - skal have flere
> indstillingsmuligheder)

Hvilke indstillingsmuligheder mangler du i VLC?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til computeren og internettet:

Fra : ___P.Sir

Dato : 19-06-10 21:44

> Hvilke indstillingsmuligheder mangler du i VLC?
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Hjælp til computeren og internettet:
http://kimludvigsen.dk

Forkert udtrykt. Men har har VLC på min bærbare og der har jeg problemer med
at afspille flere numre ad gangen. Selvom jeg vælger "afspil alle", så
spiller den kun det først nummer i en mappe...
Preben

Fra : JBJ

Dato : 20-06-10 10:32

> [...]
> med at afspille flere numre ad gangen. Selvom jeg vælger "afspil alle",
> så spiller den kun det først nummer i en mappe...

Jeg bruger altid GOM Player på min bærbare, specielt da den har noget som
jeg ikke har kunnet finde hos hverken VLC, WMP eller WinAmp - Boost af
lyden(lyden er lav på de fleste bærbare - selvom man har skruet helt op).
Der er også mulighed for at indstille EQ.

http://www.gomlab.com/eng/GMP_download.html

Hvis den ikke automatisk overtager MP3 filer så højreklik på en MP3 fil og
vælg egenskaber, der kan du sætte hvilket program der skal bruges til at
åbne filen.

Med venlig hilsen / With kind regards

Jan Johansson

Fra : N Dude

Dato : 23-06-10 11:04

Kim Ludvigsen wrote.:

> Hvilke indstillingsmuligheder mangler du i VLC?

F.eks. Gentag vha. en enkelt knap.

Det var i de ældre versioner, men er pludselig forsvundet i den nyeste.
Alternativet er at man skal pille ved playlister, men det er alt for
besværligt.