MS Windows
briani 27239
Problem med opdatering
Fra : Kurt G

Dato : 18-06-10 16:57

Jeg har i lange tider fået at vide, at det ikke er muligt på min maskine at
opdatere.

Ved opdatering får jeg besked om, at
Microsoft SQL Server 2005 Express Edition Service Pack 3 (KB955706)
ikke kan opdateres.

Hvad bruges programmet til og hvad kan være årsagen?

Mvh Kurt

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-06-10 17:52

"Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev i meddelelsen
> Microsoft SQL Server 2005 Express Edition Service Pack 3 (KB955706)
> ikke kan opdateres.
>
> Hvad bruges programmet til og hvad kan være årsagen?

Google har en masse om problemet - så du er ikke alene i verden

http://www.google.dk/search?q=Microsoft+SQL+Server+2005+Express+Edition+Service+Pack+3+(KB955706)&hl=da&source=lnt&tbs=lr:lang_1da&lr=lang_da&sa=X&ei=56IbTMHKMOiU4gbozaG7Cg&ved=0CAcQpwU

En grund kunne være, at den kun kan installeres, hvis du er
administrator på maskinen.

Jan