Safari i fuld skærm
Fra : Steen

Dato : 19-06-10 09:59

I Windows/ Internet Explorer kan man vælge at køre i fuld skærm - kan
ikke huske om det er F11 man vælger med. Kan Safari ikke noget
tilsvarende? Et eksempel er denne kalender for VM 2010
<www.marca.com/deporte/futbol/mundial/sudafrica-2010/calendario-english.h
tml> der man man klikke på funktionen "full screen"

--

Steen
http://www.facebook.com/isteendk

Fra : Hans Kruse

Dato : 20-06-10 13:59

On 2010-06-19 10:58:40 +0200, Steen <isteen@gmail.com> said:

> [...]
> <www.marca.com/deporte/futbol/mundial/sudafrica-2010/calendario-english.h
> tml> der man man klikke på funktionen "full screen"

Brug Firefox i stedet. Den kan køre full screen med shift-command-F,
men det har irriteret mig, at Safari ikke kan køre full screen på Mac
(og heller ikke under Windows).

--
Med venlig hilsen/With Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Steen

Dato : 21-06-10 09:25

Hans Kruse <hans.kruse@mail.tele.dk> wrote:

> Brug Firefox i stedet. Den kan køre full screen med shift-command-F

Aha, tak for det
--
Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-06-10 09:31

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Aha, tak for det

Chrome kan også ...

/thomas

Fra : Steen

Dato : 21-06-10 12:06

> Chrome kan også ...
>
> /thomas

Kan den?
Jeg har ellers lige lagt Chrome på hylden igen, da den seneste Safari
kom på gaden. Nå, pyt med det - jeg bruger mest tid på fjernsynet i
denne måned
--
Steen

Fra : Henrik 8600

Dato : 20-06-10 23:54

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> Jeg har ellers lige lagt Chrome på hylden igen, da den seneste Safari
> kom på gaden. Nå, pyt med det - jeg bruger mest tid på fjernsynet i

En tanke:

Synes det er lidt sjovt at browseren Chrome efterhånden er den eneste
browser UDEN et Google søgefelt

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-06-10 12:28

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> "Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> En tanke:
>
> Synes det er lidt sjovt at browseren Chrome efterhånden er den eneste
> browser UDEN et Google søgefelt

adresselinien har en dobbeltfunktion som søgefelt ...

/thomas

Fra : Steen

Dato : 21-06-10 14:50

> adresselinien har en dobbeltfunktion som søgefelt ...
>
> /thomas

Og det er rigtigt smart
--
Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-06-10 14:54

> Og det er rigtigt smart

.... især for Google ... flere pageviews ...

*thmoas

Fra : Henrik 8600

Dato : 21-06-10 20:11

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> adresselinien har en dobbeltfunktion som søgefelt ...
>
> /thomas

Cool. Det havde jeg ikke set

H.

Fra : Hans Kruse

Dato : 21-06-10 13:21

On 2010-06-21 10:31:24 +0200, thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) said:

> Chrome kan også ...
>
> /thomas

Er Chrome farvestyret?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-06-10 13:22

Hans Kruse <hans.kruse@mail.tele.dk> wrote:

> Er Chrome farvestyret?

fisk .. den er jo bygget på WebKit men hvor langt op det rækker ved jeg
ikke.

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-06-10 13:24

gThomas von Hassel <thomas@elements.dk> wrote:

> fisk .. den er jo bygget på WebKit men hvor langt op det rækker ved jeg
> ikke.

et hurtigt check på Google indikerer at den _ikke_ er farvestyret.

/thomas