MacBook
Fra : Kurt E. Jensen

Dato : 18-06-10 14:54

Jeg har kun haft Macen' et par mdr. hvordan undgår man at den arbejder
selvstændigt, når musepilen står et sted ånber den selv filerne, jen findet
det temmeligt iriterende, den skal kun reagere når jeg klikker på musen,
hvor ændre jeg dette.

Kurt J.
Odense

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-06-10 14:59

Kurt E. Jensen <kurtj@galnet.dk> wrote:

> [...]
> det temmeligt iriterende, den skal kun reagere når jeg klikker på musen,

Lyder som enten en skidt driver eller en defekt trackpad ...

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-10 15:35

On 18/06/10 15.54, Kurt E. Jensen wrote:
> [...]
> det temmeligt iriterende, den skal kun reagere når jeg klikker på musen,

Systemindstillinger, Pegeplade, "Slå let for at klikke"

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Morten Lind

Dato : 18-06-10 17:42

> [...]

> det temmeligt iriterende, den skal kun reagere når jeg klikker på musen,

Kommer du til at trykke på siden af musen?

M.

Fra : Morten Lind

Dato : 19-06-10 02:41

> Kommer du til at trykke på siden af musen?

> M.

Glem det - overså det bærbare element.

M.