iChat
Fra : Søren

Dato : 17-06-10 13:39

Min ven bruger Win
Jeg bruger MAC og iChat

Hvor kan min ven download iChat for Windows?

http://9to5mac.com/ichat-windows

Min ven og jeg prøver at finde download iChat for windows, men vi kan ikke
finde... hvor download????

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-06-10 14:00

Søren <apde@youmail.dk> wrote:

> Min ven bruger Win
> Jeg bruger MAC og iChat

du mener vel Mac ?

> Hvor kan min ven download iChat for Windows?
>
> http://9to5mac.com/ichat-windows
>
> Min ven og jeg prøver at finde download iChat for windows, men vi kan ikke
> finde... hvor download????

Han skal lede efter AIM ..

<http://products.aim.com/products/windows>

/thomas

Fra : René

Dato : 17-06-10 14:03

"Søren" <apde@youmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://9to5mac.com/ichat-windows
>
> Min ven og jeg prøver at finde download iChat for windows, men vi kan ikke

Jamen det er jo et macprogram, så det finder han ikke til pc, han skal ud og
finde et pc program som er kombatibelt med ichat, google gav følgende links.

http://www.mvldesign.com/video_conference_tutorial.html
http://mediamac.comon.dk/index.php/news/show/id=22378
http://en.wikipedia.org/wiki/IChat

Hilsen