HTC Legend: backslash
Fra : Jørgen M. Jørgensen

Dato : 17-06-10 07:45

Hvordan får jeg en backslash ("\") på subj.?
Har brug for det ifm. logon til en exchangeserver...

Jørgen

Fra : Jørgen M. Jørgensen

Dato : 17-06-10 07:55

Jørgen M. Jørgensen frembragte:
> Hvordan får jeg en backslash ("\") på subj.?
> Har brug for det ifm. logon til en exchangeserver...
>
> Jørgen

Glem det Har fundet den. Undskyld..

Jørgen

Fra : Lars Raaby

Dato : 17-06-10 15:49

Den 17-06-2010 08:54, Jørgen M. Jørgensen skrev:
> Jørgen M. Jørgensen frembragte:

> Glem det Har fundet den. Undskyld..
>
> Jørgen

Hvordan?
Der kunne jo være andre med samme problem

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Mogens

Dato : 17-06-10 18:36

Den 17-06-2010 16:49, Lars Raaby skrev:

> Hvordan?
> Der kunne jo være andre med samme problem

De skal bare bruge tasten på tastaturet

Mogens

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-06-10 02:05

Mogens skrev:

> De skal bare bruge tasten på tastaturet

Den slags kan ske. Der var engang en i dk.videnskab.jura der
imponeret spurgte en anden hvordan han havde skrevet de rigtige
paragraftegn.

--
Bertel