Xperia X10 mini
Fra : Mikael Mortensen

Dato : 16-06-10 09:51

Hej

Jeg vil gerne overføre mine kontakter fra min gamle SE W508 til Xperia'en.
Bruger Bluetooth men kan ikke få det til, at virke. Jeg får parret
telefonerne, men kan ikke forbinde dem.
W508 siger ved afsendelse, at den ikke har fundet nogle BT-enheder.

BT er tændt, og gjort synlig.

SIM til SIM er ikke godt nok.

Er det Android der ikke er kompatible?

MvH
Mikael

Fra : simon

Dato : 16-06-10 10:11

Den 16-06-2010 10:50, Mikael Mortensen skrev:
> [...]
> telefonerne, men kan ikke forbinde dem.
> W508 siger ved afsendelse, at den ikke har fundet nogle BT-enheder.

Hej.
Det er Android styresystemet, der ikke kan klare det.
Jeg har en HTC Tattoo med android version 1.6 - tror det er samme
version i X10?
Min Tattoo kan kun bruge bluetooth sammen med den håndfrie funktion.
Derimod kan min HTC Desire godt overføre via bluetooth, men den har
også version 2.1 med Bluetooth 2.1, der kan overføre bl.a. filer.
mvh
simon

Fra : Hauge

Dato : 16-06-10 13:50

Mikael Mortensen skrev:
> Jeg vil gerne overføre mine kontakter fra min gamle SE W508 til Xperia'en.

Lav en backup af din SE med SE's software. Den fil som fremkommer som
backup, omdøber du til .zip og pakker den ud med WinRar eller Winzip,
eller hvad du nu bruger.

I den ZIP-fil ligger en fil der hedder noget med .VCF (måske
backup.vcf), den kan importeres direkte i din Android under kontakter,
efter du har lagt filen på SD-kortet.

Mvh Hauge

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 17-06-10 19:03

> [...]
>
> I den ZIP-fil ligger en fil der hedder noget med .VCF (måske backup.vcf),
> den kan importeres direkte i din Android under kontakter, efter du har

Hej

Tak, det prøver jeg..

Mvh
Mikael

Fra : Hauge

Dato : 17-06-10 19:20

Mikael Mortensen skrev:
> Tak, det prøver jeg..

Håber du vender tilbage med resultatet :)

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 23-06-10 22:33

Hauge skrev:
> Håber du vender tilbage med resultatet :)

Nå ikke.

/Hauge

Fra : Per R

Dato : 18-06-10 08:13

"Mikael Mortensen" <email@xiaodidi.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> telefonerne, men kan ikke forbinde dem.
> W508 siger ved afsendelse, at den ikke har fundet nogle BT-enheder.

Hvis du følger anvisningerne fra SE PC Companion synkronisering er der ingen
problemer den er også ligeglad med hvilket mærke tlf du vil have kontakterne
fra. Det går dog via nettet og ikke Bluetooth.

// Per R

Fra : Arne

Dato : 23-07-10 05:01

Hej

Jeg har anvendt SonnyEricsson PC Companion synkronisering fra deres
hjemmeside mellem min M600i og x10mini - det virker kanon. Dog kan x10
kun vise telefon nummre og mailadr., almindelig vej navn, fødselsdag
osv. kan den ikke vise, her behøver man en widget, har ikke
besluttet / fundet ud af hvilken jeg skal bruge. Det er lidt mere
omstændigt end jeg havde regnet med ;o}
Arne