Hvaler i Danmark
Fra : blueocean

Dato : 16-06-10 01:07

I går vr jeg så heldig at komme forbi vejle fjord ibæk strandvej, og
se den store finhval der der er strandet, et imponerende syn, men synd
for hvalen, dog er falck og flere biologer igang med en rednings plan,
så det er lidt spændende om det lykkedes. Endvider er der set
Spækhuggere i kalundborg og ved frederikshavn. Så selvom vi i Danmark
har besøg af disse dyr, er det altid spændende at "måske"få
lejeligheden at møde dem. Så sejler venner Hold udkik på sommerturen,
det kan jo være der dukker noget op fra dybet.

Gert

Fra : HKN

Dato : 16-06-10 09:18

"blueocean" <gert.kjaer@gmail.com> wrote in message
> [...]
> lejeligheden at møde dem. Så sejler venner Hold udkik på sommerturen,
> det kan jo være der dukker noget op fra dybet.

Ja, det bliver spændende - har selv planer om at sejle i Kattegat; Samsø,
Anholt og Læsø - og det kunne jo være et fantastisk syn

Håber at hvalen fra Vejle (det lyder helt Shu-Bi-Dua'sk) bliver trukket fri
og bliver ledt på rette vej.

Mvh
Henrik