Hvor længe kan man bytte/returnere hos Lou~
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 16-06-10 10:13

Købte et par støvler hos Louis for ½ år siden; de er ubrugte, men nu
kan jeg ikke passe dem (har fået en ved tryk smertefuld knyst)

Nogen der ved hvor længe efter et køb man kan bytte/returnere?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Anders Majland

Dato : 16-06-10 10:43

> Købte et par støvler hos Louis for ½ år siden; de er ubrugte, men nu kan
> jeg ikke passe dem (har fået en ved tryk smertefuld knyst)
>
> Nogen der ved hvor længe efter et køb man kan bytte/returnere?

citat:"
Bei Louis gehen Sie kein Risiko ein. Wenn Ihnen ein Produkt nicht gefällt,
aus welchem Grund auch immer, nehmen wir es innerhalb von 2 Jahren zurück
und erstatten den Kaufpreis umgehend
"

Dvs man kan returnere og få pengene igen indefor 2år.

Men porto til tyskland er horribel. Måske det bedre kan betale sig at sælge
dem via dba/g&g eller lign...

Noget andet hvis du alligevel skal derned ...

/A

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 16-06-10 11:08

Anders Majland forklarede:

> [...]
> dem via dba/g&g eller lign...
>
> Noget andet hvis du alligevel skal derned ...

Nå ja; det var en god nyhed og en dårlig!

Tak for hjælpen!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 16-06-10 11:36

Anders Majland skrev:
> Men porto til tyskland er horribel

Min kone spørger hvor meget "horribel"t er?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Armand

Dato : 16-06-10 12:23

Hans Paulin (6310) skrev:

> Min kone spørger hvor meget "horribel"t er?

150kr da jeg købte mine Daytona's (Daytona er notorisk ét nummer for
små!) for 4-5 år siden.
For nyligt har der været en betragtelig portostigning, hvorom jeg ikke
kender virkningen for tungere forsendelser, men det er vel enkelt at
veje støvlerne og slå op i en porto-liste på nette--

Armand.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 16-06-10 17:47

Armand har bragt dette til os:

> 150kr da jeg købte mine Daytona's (Daytona er notorisk ét nummer for små!)

Øv!

> [...]
> virkningen for tungere forsendelser, men det er vel enkelt at veje støvlerne

Jeg satser på at Jacobs tal holder vand

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : S.B.

Dato : 16-06-10 18:27

> Armand har bragt dette til os:

> [...]

Du kan på post DK's hjemmeside se hvad det koster pakker til udlandet
noget jeg gav 68 kr. for at få sendt her op, kostede 267 kr. at sende
retur - vægt 4,5 kg

Søren

Fra : Martin Sørensen

Dato : 16-06-10 20:37

> Du kan på post DK's hjemmeside se hvad det koster pakker til udlandet
> noget jeg gav 68 kr. for at få sendt her op, kostede 267 kr. at sende
> retur - vægt 4,5 kg

Ellers er der vel alternativer til PostDK? Har GLS ikke nogle
pakkecentre rundt omkring man kan sende pakker fra som privatperson? Jeg
mener at jeg set noget GLS service i Blockbuster-butikker.

Mvh. Martin Sørensen

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 16-06-10 19:27

S.B. skrev den 16-06-2010:
> [...]
> noget jeg gav 68 kr. for at få sendt her op, kostede 267 kr. at sende retur -

Vi er "sommetider" på Hamburg Hauptbahnhof, så hvis Louis ikke lå for
langt væk...?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 16-06-10 22:14

Den 16-06-2010 20:26, Hans Paulin (6310) skrev:

> Vi er "sommetider" på Hamburg Hauptbahnhof, så hvis Louis ikke lå for
> langt væk...?

Det ligger næsten "lige om hjørnet" á ca 2 km

Fra Hb ad Steintordamm (Ø)--> Hammerbrookstrasse (S)--> Süderstrasse

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 17-06-10 00:00

"J.C.Kløve" forklarede:

> Det ligger næsten "lige om hjørnet" á ca 2 km
>
> Fra Hb ad Steintordamm (Ø)--> Hammerbrookstrasse (S)--> Süderstrasse

Ejh - fedt nok

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 16-06-10 11:58

Hans Paulin (6310) <me@privacy.net> writes:

> Min kone spørger hvor meget "horribel"t er?

Jeg gav 243 kr for at sende et sæt Rukka-tøj til Louis sidste forrige
vinter. Så det er nok ikke så langt fra det du skal give for at sende et
par støvler.

--
Jacob | ........@
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 16-06-10 17:46

Jacob Bunk Nielsen:

> Jeg gav 243 kr for at sende et sæt Rukka-tøj til Louis sidste forrige
> vinter. Så det er nok ikke så langt fra det du skal give for at sende et
> par støvler.

Tak

Hans
www.zofiaoghans.dk