BMW indsprøjtpotmeter
Fra : Villy Olsen

Dato : 14-06-10 19:15

Hej. Fruens BMW R1150R kører ikke særligt godt, og det er hun jo ked af.
Jeg har tidligere haft et lignende problem på et par Moto.Guzzi, hvor det
viste sig at det potentiometer der sidder på det ene spjældhus var slidt.
Jeg tror at problemet er det samme her men mangler nogle måleværdier og
procedurer.
Nogen der ved hvor jeg kan finde disse?
Evt nogle der ligger inde med et potmeter?

Mvh. Villy
BMW R1150 Rockster(fruens)
Triumph Sprint ST 1050
Dnepr MT 10 m. sidevogn
+ nogle flere

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-10 20:21

On Mon, 14 Jun 2010 20:15:02 +0200, Villy Olsen wrote:

> Nogen der ved hvor jeg kan finde disse?

http://www.powerboxer.de/4V-Drosselklappenpotentiometer-einstellen.html

Orla Pedersen
http://www.tfv-org.dk
http://www.tfv-org.dk/general/clearout oprydning, opdateret 6-5-2010

Fra : P.Jarnbak

Dato : 14-06-10 23:28

Den 14/06/2010 20:15, Villy Olsen skrev:
> [...]
> procedurer.
> Nogen der ved hvor jeg kan finde disse?
> Evt nogle der ligger inde med et potmeter?

Du kan læse lidt om det her.
http://www.ibmwr.org/r-tech/oilheads/index.shtml
M.v.h. Palle.

Fra : Villy Olsen

Dato : 15-06-10 19:07

Tak for hjælpen. Det er lige det jeg skal bruge