iPhone Låst?
Fra : Henrik 8600

Dato : 14-06-10 22:54

Hej. Jeg ville lige spørge om iPhone leveres ulåst hos nogen forhandler?

Og er der andre end:
1. Telia
2. Telenor og
3. 3. ?

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 14-06-10 23:16

"Henrik 8600" <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> writes:

> Hej. Jeg ville lige spørge om iPhone leveres ulåst hos nogen forhandler?

Hvis du kan købe den ulåst er det ikke til en interessant pris.
Priskrigen var MEGET hård da 3GS'eren blev lanceret.

Fra : Henrik 8600

Dato : 14-06-10 23:55

""Thorbjørn" Ravn Andersen" <nospam0002@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvis du kan købe den ulåst er det ikke til en interessant pris.
> Priskrigen var MEGET hård da 3GS'eren blev lanceret.
> --
> Thorbjørn Ravn Andersen "... plus... Tubular Bells!"

Nu tænker jeg ikke på at købe den uden abb, bare ulåst.

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-06-10 08:28

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> ""Thorbjørn" Ravn Andersen" <nospam0002@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Nu tænker jeg ikke på at købe den uden abb, bare ulåst.

Du kan få den låst op gratis efter 6 mdr ...

/thomas

Fra : Henrik 8600

Dato : 15-06-10 10:23

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Du kan få den låst op gratis efter 6 mdr ...
>
> /thomas

I know, men vil ikke undvære Telmore i 6 md...

H.

Fra : René

Dato : 15-06-10 08:52

"Henrik 8600" <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej. Jeg ville lige spørge om iPhone leveres ulåst hos nogen forhandler?
>
> Og er der andre end:
> 1. Telia
> 2. Telenor og
> 3. 3. ?

De sælger den ulåst hos www.shg.dk der har jeg købt en... prisen skal vi
ikke snakke om

Hilsen
René

Fra : Kurt Brixen

Dato : 15-06-10 10:14

On 2010-06-14 23:54:29 +0200, Henrik 8600 said:

> Hej. Jeg ville lige spørge om iPhone leveres ulåst hos nogen forhandler?
>
> Og er der andre end:
> 1. Telia
> 2. Telenor og
> 3. 3. ?

Ja. Hos BiBob. https://www.bibob.dk/side/359/iphone

Man skal være logget ind for at læse det hele, så her er det:

iPhone 3GS 16GB Sort
4.188 kr.

Prisen inkluderer
- Ingen binding
- Intet abonnement
- BiBoB Data i 6 mdr. til 0 kr.*
- Fragt - spar 75 kr.
*) BiBoB Data bliver tilføjet det nummer du er logget ind på. Hvis du
skal have flere iPhones skal du bestille en til hvert nummer.

Levering
Vi leverer din nye iPhone inden for 3-5 hverdage.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Kurt Brixen

Dato : 15-06-10 10:33

On 2010-06-15 11:14:00 +0200, Kurt Brixen said:

> Man skal være logget ind for at læse det hele, så her er det:

Nåh ja Det betyder vel at man skal have et BiBob abonnement for at købe.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Henrik 8600

Dato : 15-06-10 11:05

"Kurt Brixen" <kbrixen@gmail.invalid> skrev i meddelelsen

> Nåh ja Det betyder vel at man skal have et BiBob abonnement for at
> købe.
>
> --
> Venlig hilsen
> Kurt Brixen

Det har jeg. Meeen er nu ikke vild med prisen

H.

Fra : Henrik

Dato : 15-06-10 12:59

"Henrik 8600" <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote in message
> Hej. Jeg ville lige spørge om iPhone leveres ulåst hos nogen forhandler?
>
> Og er der andre end:
> 1. Telia
> 2. Telenor og
> 3. 3. ?

CBB, "Når du køber en telefon hos CBB Mobil, er den ikke SIM-låst." 3GS
koster
16GB 4.188,-
32GB 4.921,-

Begge incl. 6 md, CBB Data & CBB SMS

Læs mere her.:
http://www.cbb.dk/mobilshop/iphone/

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 15-06-10 16:51

"Henrik" <fjern@mig.dk> writes:

> CBB, "Når du køber en telefon hos CBB Mobil, er den ikke SIM-låst."
> 3GS koster
> 16GB 4.188,-

Det må man da sige er en ok pris :)

Fra : Pico

Dato : 15-06-10 23:24

> Det må man da sige er en ok pris :)

Nogen der har en ide om hvad den nye iPhone kommer til at koste når den
kommer i næste måned ?
--
MVH
Pico

Fra : Henrik 8600

Dato : 16-06-10 00:09

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> ""Thorbjørn" Ravn Andersen" <nospam0002@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Nogen der har en ide om hvad den nye iPhone kommer til at koste når den
> [...]

299$ når den købes hos AT&T

Se evt på www.apple.com dér kan den fra og med igår forudbestilles...

H.

Fra : Pico

Dato : 16-06-10 21:33

"Henrik 8600" <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> 299$ når den købes hos AT&T
>
> Se evt på www.apple.com dér kan den fra og med igår forudbestilles...

Tak for det. Det var nu prisen når den kommer til Danmark ?

--
MVH
Pico

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 16-06-10 22:23

Pico <Selvestemig@hotmail.com> wrote:

> "Henrik 8600" <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Tak for det. Det var nu prisen når den kommer til Danmark ?

vel ca. det samme som 3GS ... ingen ved det jo endnu ...

/thomas

Fra : Henrik 8600

Dato : 16-06-10 22:38

> vel ca. det samme som 3GS ... ingen ved det jo endnu ...
>
> /thomas

Et gæt:

3GS kostede 1699,- med abb til 599,- pr. md.

Gætter på at det er det samme....

H.