iPad rygter om hvornår.
Fra : Henrik

Dato : 14-06-10 11:26

Halløjsa, er der nogle gode rygter om hvornår den kommer til DK?

Måske også rygter om hvorfor den ikke er her endnu???

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-06-10 12:01

Henrik <fjern@mig.dk> wrote:

> Halløjsa, er der nogle gode rygter om hvornår den kommer til DK?

sidst i juli ...

> Måske også rygter om hvorfor den ikke er her endnu???

fordi de ikke kan lave nok til at dække deres største markeder endnu ...

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 14-06-10 17:04

> sidst i juli ...

Afhængig af hvornår den kommer kan det være en god idé at vente til 2.
generation - i begyndelsen af næste år.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-06-10 17:46

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Afhængig af hvornår den kommer kan det være en god idé at vente til 2.
> generation - i begyndelsen af næste år.

hvorfor ? ... man kan jo altid vente på noget nyt og bedre .. det er
selvfølgeligt billigere fordi man så aldrig køber noget.

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 15-06-10 07:25

> hvorfor ? ... man kan jo altid vente på noget nyt og bedre .. det er
> selvfølgeligt billigere fordi man så aldrig køber noget.

Man kan altid vente, ja, men hvis der ikke er særligt lang tid til der
kommer en ny går man vel heller ikke ud og køber den gamle?

Ville du eksempelvis i dag gå ud og køben en iPhone 3GS?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-06-10 07:29

> Man kan altid vente, ja, men hvis der ikke er særligt lang tid til der
> kommer en ny går man vel heller ikke ud og køber den gamle?
>
> Ville du eksempelvis i dag gå ud og køben en iPhone 3GS?

nej, *jeg* vil ikke, fordi jeg har en 3G og godt kan vente på en iPhone
4.

Men lad os sige du er en virksomhed og _skal_ bruge dit udstyr nu ... så
køber du hvad der er ...

Og i tilfældet med iPad'en så kender vi ikke Apples produkt cyklus for
det produkt endnu. Du antager at der går ét år imellem revisioner som
ved iPhone/iPod Touch ... men det er gæt og spekulationer.

/thomas

Fra : Henrik

Dato : 15-06-10 07:31

> Ville du eksempelvis i dag gå ud og køben en iPhone 3GS?
> --

Nu er der vel teoretisk (og også praktisk) forskel set på at vente 1-2 md og
så vente 6-8 md! og vi ved jo ikke hvornår ver. 2 udkommer det er jo kun et
gæt!!

;)

Fra : Per Rønne

Dato : 15-06-10 10:00

Henrik <fjern@mig.dk> wrote:

> [...]
> så vente 6-8 md! og vi ved jo ikke hvornår ver. 2 udkommer det er jo kun et

Men et velkvalificeret gæt.

Og lad mig sige at kommer iPad'en på det danske marked på et tidspunkt,
hvor man må regne med at skulle vente omkring 7 måneder på næste udgave
- så køber jeg den nok.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik

Dato : 15-06-10 10:05

> Og lad mig sige at kommer iPad'en på det danske marked på et tidspunkt,
> hvor man må regne med at skulle vente omkring 7 måneder på næste udgave
> - så køber jeg den nok.
> --
Ditto ;)

Fra : Morten Lind

Dato : 15-06-10 16:42

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Ville du eksempelvis i dag gå ud og køben en iPhone 3GS?

Det tror Telia

M.

Fra : Per Rønne

Dato : 15-06-10 17:44

> Det tror Telia
'
Hvis der skulle være fornuft i det burde det da være et knaldudsalg ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-06-10 19:53

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> '
> Hvis der skulle være fornuft i det burde det da være et knaldudsalg ...

Sonfon sælger 3Gs til 1,-

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 16-06-10 06:27

> Sonfon sælger 3Gs til 1,-

Og hvad så lige med det dyre? Bindingsperioden ...

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 16-06-10 07:01

> Og hvad så lige med det dyre? Bindingsperioden ...

ja det siger da sig selv, indstepris i 6 mdr. er: 5.676 kr.

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 16-06-10 07:31

> ja det siger da sig selv, indstepris i 6 mdr. er: 5.676 kr.

Hvorved det på nuværende tidspunkt er tåbeligt, i hvert fald for
private, at købe andet end en iPhone 4 [32 GB?]. Hvis det skal være en
iPhone.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-06-10 17:04

> Det tror Telia

for at være helt fair så kender Telia (og 3 eller nogen andre) jo
stadig ikke hverken launch dato eller priser ...

/thomas