Stjernekikkert...
Fra : Claudia

Dato : 05-08-01 19:36

Jeg har fejlagtigt købt en stjernekikkert til mig selv. Ny pris: 1250 kr.
hos fotohandleren.

Jeg har ingen interesse for det med stjerner alligevel, så derfor ville jeg
da lige hører om der var nogen der kunne få glæde af denne kikkert, som
faktisk kun har været brugt 2 gange.

Prisen kan vi forhandle os til. Den fejler intet. Stativ følger med.

Kh Claudia

Fra : Tulletine

Dato : 07-08-01 10:49

Hej Claudia,
Kan du fortælle lidt mere om den ? Hvilket mærke er det? Hvormange gange
forstørre den ? Osv. Jeg leder nemlig efter en men vil købe den helt
rigtige 1. gang. Hvor i landet er du? Jeg skal køre efter den så det har
også lidt betydning for prisen.
Mvh. TulleTine.

http://www.kandu.dk/

Fra : Claudia

Dato : 07-08-01 17:17

Hej med dig!

Jeg bor i Allerød i Nordsjælland. Jeg vil meget gerne skrive mere om
kikkerten, men lad os nu lige se om afstanden er i vejen.

Claudia

Fra : Tulletine

Dato : 11-08-01 07:19

Hej Claudia
Desværre det bliver nok for dyrt at sende den og jeg har desværre ingen
mulighed for at hente den selv.
Held og lykke med af sætningen.
Tulle Tine

http://www.kandu.dk/