Sony ericsson Xperia 10X mini
Fra : pr

Dato : 14-06-10 00:29

Hej Ng

Så videoen på http://www.mobilsiden.dk/?aId=11734 og blev så forelsket i den
at jeg bestilte denne men er nu kommet i tvivl for jeg kan ikke se nogle
steder om den har lommelygt funktionen som er en af de funktioner jeg bruger
mest i min SE Aino. så er der en her der allerede har den og ved om dette er
indbygget i den?

MV Per R

Fra : Morten Dueholm

Dato : 14-06-10 08:20

pr wrote:
> Så videoen på http://www.mobilsiden.dk/?aId=11734 og blev så forelsket i
> den at jeg bestilte denne men er nu kommet i tvivl for jeg kan ikke se
> nogle steder om den har lommelygt

En af mine venner har den. Han skriver:
"Der findes en app som tænder LED-lyset. Ellers er der apps hvor
displayet kan indstilles til forskellige typer "lygter". politilys,
strobo, osv."

Det læser jeg som et ja. Han er i øvrigt helt vild med den

M.v.h.
Morten Dueholm

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 14-06-10 17:20

"pr" <psletr@gets.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogle steder om den har lommelygt funktionen som er en af de funktioner
> jeg bruger mest i min SE Aino. så er der en her der allerede har den og

Du kan hente et lille app på Market, så du kan bruge den som lommelygte
også. Jeg har haft min i en uges tid og er blevet sinssyg vild med den -
bortset lige fra batteritiden, som cirka er et døgn :)

Søren

Fra : pr

Dato : 15-06-10 00:57

"Søren Bøgh Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i
meddelelsen news:4c1656bc$0$56775$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> også. Jeg har haft min i en uges tid og er blevet sinssyg vild med den -
> bortset lige fra batteritiden, som cirka er et døgn :)

Takker for svarene dette med batteritiden er en vanesag min N95 8gb gik kun
fra stikkontak til
stikkontakt og min Aino sidder da også et par gange i døgnet i en
stikkontakt.

// Per R