Hvordan overføres musik til Iphone 3GS?
Fra : Jesper

Dato : 12-06-10 14:39

Hej.

Har netop købt min første Iphone model 3GS (så ikke aller nyeste
model.. - men hvordan får jeg overført musik til den via Itunes?

Det er lykkes mig at overføre 1 album, men jeg ved ikke lige hvad jeg
præcist gjorde, og kan nu ikke finde ud af at få overført flere albums.

Min musik ligger på en ekstern hardisk i MP3 format - er der nogen som
kan hjælpe mig step by step?

mvh

Jesper

Fra : co@ch [4130]

Dato : 13-06-10 09:38

"Jesper" <christop@post1.dknet.*.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Min musik ligger på en ekstern hardisk i MP3 format - er der nogen som kan

Du overfører via itunes.
Når du tilkobler din iphone kan du synkronisere dit musikbibliotek ved at
hakke af ud for de numre du vil ha' med.

Men du kan ikke hive musikken direkte over fra din externe MP3 files, du
skal først importere filerne til itunes og derefter synke din iphone som
tidligere nævnt.

Håber det gi'r lidt tips til hvad det handler om
ellers spørger du bare videre.

Mvh
Bri@n

'

Fra : Jesper

Dato : 15-06-10 06:30

Den 13-06-2010 10:38, co@ch [4130] skrev:

> [...]
> tidligere nævnt.
>
> Håber det gi'r lidt tips til hvad det handler om

Tak for hjælpen - det har bestemt hjulpet mig videre....

Det som nu undrre mig er, at jeg har en del musikmapper med undermapper
i med muslik i. Tilsyneladende bliver undermapperne ikke overført til
Itunes - kan det være rigtigt eller skal jeg ændre en indstilling et sted?

mvh

Jesper