z1000 eller fz1
Fra : Carl

Dato : 12-06-10 23:29

Jeg drømmer om en naked kawa Z1000 eller Yamaha FZ1.
Hvilken er fedest, giver størst køreglæde og mindst problemer?
Evt andre fede streetfightere som jeg har overset?

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 13-06-10 00:28

http://www.ducati.com/bikes/streetfighter/streetfighter/index.do

http://www.triumph-cph.dk/page/speed-triple.aspx

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Carl

Dato : 13-06-10 21:55

On Sun, 13 Jun 2010 01:27:55 +0200, Dan "748" Dethlefsen wrote:

> http://www.ducati.com/bikes/streetfighter/streetfighter/index.do

Den ser fed ud og har 155hp. Det er lidt øv øv, med de to store
kakkelovnsrør den har i siden. Hvad koster mon sådan en i Danmark?

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 13-06-10 22:54

Den 13-06-2010 22:55, Carl skrev:

> Den ser fed ud og har 155hp. Det er lidt øv øv, med de to store
> kakkelovnsrør den har i siden. Hvad koster mon sådan en i Danmark?

Helt gratis er den jo ikke, knap 280K
http://www.fimotorcykler.dk/streetfighter-2.html

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 14-06-10 03:24

On 13 Jun., 00:28, Carl <c...@usenet.invalid> wrote:
> Jeg drømmer om en naked kawa Z1000 eller Yamaha FZ1.
> Hvilken er fedest,

Det kan dine øjne kun selv afgøre.

> giver størst køreglæde

> Kommer jo an pø hvad du mener ligger til grund for køreglæden.

> og mindst problemer?

Der er næppe nogen moderne MC der i dag byder på de store
driftsproblemer.

> Evt andre fede streetfightere som jeg har overset?

BMW K1300R, Honda CB1000ra, Triumph Speed Triple, Suzuki B-king

Fra : Carl

Dato : 15-06-10 18:15

On Mon, 14 Jun 2010 02:24:24 -0700 (PDT), Jesper Pedersen wrote:

> BMW K1300R, Honda CB1000ra, Triumph Speed Triple, Suzuki B-king

fede ja