Den uendelige søgen efter den perfekte
Fra : Steen

Dato : 12-06-10 08:43

Jeg har to klare favoritter til vinderen af det fedeste program til
usenetbrug. MacSOUP er jo svær at rokke fra førstepladsen, men
MT-NewsWatcher er en klar nummer to.
Efter at have læst http://www.macorchard.com/usenet/ fandt jeg et par
stykker jeg ikke havde prøvet før - ikke at det ændrede meget, men jeg
fik da prøvet seneste udgave af Thunderbird.
Jeg har tidligere prøvet Thunderbird, uden at blive overbevist, men med
den seneste udgave af programmet (jeg bruger ikke mail-delen af
programmet), er jeg blevet lidt lun på den lille fyr. Der er klart nogle
mangler i forhold til mine to favoritter, men jeg beholdt alligevel
programmet - hvor jeg plejer at smide andre ud after en enkelt
testkørsel. Det er også sjovt...i en begrænset periode...at man kan
ændre udseendet med diverse temaer. Bruger man mail-delen, er programmet
som standard sat op til at bruge IMAP - og der er jo fint.
http://mozilladanmark.dk/produkter/thunderbird/