Harddisk problemer - HASTER
Fra : Christian Catu

Dato : 05-08-01 19:21

Findes der nogle programmer derude, til at genskabe en formatteret harddisk.
Jeg skulle lægge to partitioner sammen, og kom til at slette den forkerte
harddisk. Nu er alle mine dokumenter lavet det sidste 1½ år væk. Er der
noget jeg kan gøre

Fra : Lasse Elbek

Dato : 05-08-01 19:28

"Christian Catu" <catu@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg skulle lægge to partitioner sammen, og kom til at slette den forkerte
> harddisk. Nu er alle mine dokumenter lavet det sidste 1½ år væk. Er der

Jeg må heller svare inden vi får den sædvanlige smøre/reklame/spam med at du
ikke skal røre noget !

prøv at kigge på http://www.computerhope.com/unformat.htm der er lidt info
om undelete fra dos 6.22 !

/Lasse

Fra : Lasse Elbek

Dato : 05-08-01 19:31

"Lasse Elbek" <lasse.elbek@get2net.dk> wrote in message

> "Christian Catu" <catu@mail.dk> wrote in message
> harddisk.

Jeg mener iøvrigt at Norton har et program der kan klare det

/Lasse

Fra : Madsen

Dato : 05-08-01 19:54

"Lasse Elbek" <lasse.elbek@get2net.dk> skrev:

> Jeg mener iøvrigt at Norton har et program der kan klare det

Ja, hvis Norton i forvejen er installeret på maskinen så vidt
jeg ved.

Tvivler det kan genskabe samtlige data, men jeg har hørt meget
godt om EasyRecovery: <http://www.ontrack.com/easyrecovery/>

Eller måske Tiramisu: <http://simtel.net/pub/pd/3431.shtml>

Jeg har ikke erfaring med nogle af disse programmer, men har
som sagt hørt at de skulle være ret gode.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Søren Lynge Pedersen

Dato : 05-08-01 22:35

Jeg har engang brugt et program kaldet Powerquest Lost & Found til at
gendanne mine filer, efter at en virus ødelagde det hele (tror nu kun det
var MBR den ødelagde). Det virkede perfekt. Jeg ved dog ikke hvor det kan
skaffes.

Mvh. Søren.

Fra : Ralph

Dato : 05-08-01 22:46

"Søren Lynge Pedersen" wrote:

> [...]
> var MBR den ødelagde). Det virkede perfekt. Jeg ved dog ikke hvor det kan

En hurtig søgning på google gav flg. (koster dog penge)
http://www.cyberwalker.net/reviews/powerquest-lost-and-found-review.html
--
venligst
Ralph

Fra : complex@pc.dk

Dato : 06-08-01 05:58

Vi kan hjælpe dig med dataredning, det koster ikke noget at ringe og
høre, hvordan vi kan hjælpe dig.

Husk at du kun har 1 sæt original data.
Tænk dig grundigt om inden du/andre forsøger noget, med dette dit
eneste sæt data !

1/ Tag det roligt.
2/ Start ikke dit system igen.
3/ Jo mindre du selv eller en såkaldt "ekspert" prøver, jo
nemmere/billigere er det.

www.complex-data.dk www.pc-doktoren.dk
Tlf:(+45) 48188551 Fax:(+45) 48188551
Hotline: (+45) 40188551 7oo-22oo Hele ugen også lør/søndag
e-mail:complex@pc.dk

Fra : Madsen

Dato : 06-08-01 11:31

<complex@pc.dk> skrev:

> Vi kan hjælpe dig med dataredning, det koster ikke noget at ringe og
> høre, hvordan vi kan hjælpe dig.

Ja, den skulle jo komme.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 06-08-01 16:13

> 1/ Tag det roligt.
> 2/ Start ikke dit system igen.
> 3/ Jo mindre du selv eller en såkaldt "ekspert" prøver, jo
> nemmere/billigere er det.

Der var den ja

Jeg tror jeg vil til at bruge forummet her til at reklamere i også...

Jonny.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 06-08-01 21:23

"Jonny Jensen" <a@b.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tror jeg vil til at bruge forummet her til at reklamere i også...

Hvis du kan præstere en mere informativ side end complexdata, kan
det ske at du får mig som kunde. Jeg nægter at have noget at gøre
med et firma der kun har en e-mail adresse på deres side.

mvh
Henning

Fra : Jonny Jensen

Dato : 07-08-01 10:06

> Hvis du kan præstere en mere informativ side end complexdata, kan
> det ske at du får mig som kunde. Jeg nægter at have noget at gøre
> med et firma der kun har en e-mail adresse på deres side.

Se det på dne lyse side.. Jeg kan da kun lave en bedre side, uanset hvor god
jeg er til at skrive HTML i notepad.... Den side er for GRIM

Det lyder som et lusket "firma" det der complexdata...

Jonny.

Fra : Madsen

Dato : 07-08-01 18:43

"Jonny Jensen" <a@b.com> skrev:

> Det lyder som et lusket "firma" det der complexdata...

Tja...

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.