Har nu turbo på R1-eren :-)
Fra : Thomas Andersen

Dato : 11-06-10 10:20

Hej
Nu har jeg fået sat turbo på min R1-er, og sikke et monster
Ifølge leverandøren kan den nu nå 400 km/t på toppen og 0-200 på under 6
sek.
Nu er problemet hvor pokker jeg finder nogle veje at fyre den af på? )

--
Hilsen Thomas Andersen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 11-06-10 10:33

Thomas Andersen <thomas@andersen.invalid> writes:

> Nu er problemet hvor pokker jeg finder nogle veje at fyre den af på? )

Du skal naturligvis bare en tur til Tyskland ... hvis den da kan køre så langt?

--
Jacob | ........@
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

Fra : Flemming Christensen

Dato : 11-06-10 11:03

Hvad har det givet af effekt ?
Flemming

Fra : Thomas Andersen

Dato : 11-06-10 12:13

On Fri, 11 Jun 2010 12:03:12 +0200, Flemming Christensen wrote:

> Hvad har det givet af effekt ?

Jeg ved det ikke, men den har nok over 400 hypper nu
Se denne video hvor han helt uforpustet når 304 km/t ved 4:20.

Selvom jeg elsker ræs, så ville jeg dog ikke køre 300 på en ensporet
landevej med modgående færdsel, sving og skov hvor dyr kan krydse.

Jeg er ved at sætte video på både for og bag, så kan I komme med ud at
køre, og måske går der en rotte i fælden lol

--
Hilsen Thomas Andersen

Fra : Thomas Andersen

Dato : 11-06-10 12:28

http://www.youtube.com/watch?v=OLqLCnvx_8s

--
Hilsen Thomas Andersen

Fra : Nicolaj C

Dato : 11-06-10 11:12

"Thomas Andersen" <thomas@andersen.invalid> wrote in message
> [...]
> sek.
> Nu er problemet hvor pokker jeg finder nogle veje at fyre den af på? )

Tillykke
Hvilke dæk kan holde til den hastighed ?

Fra : Thomas Andersen

Dato : 11-06-10 12:17

On Fri, 11 Jun 2010 12:12:13 +0200, Nicolaj C wrote:

> Hvilke dæk kan holde til den hastighed ?

Jeg sætter min lid til "Michelin Pilot Road 2" som er særligt stærkt på
midten og garanteret sikkert til over 270 km/t.

Jeg tror dog næppe jeg tør mere end 300 km/t men det når den også
fuldkommen uden at hive efter vejret og der er masser af krudt tilbage

--
Hilsen Thomas Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-10 05:37

"Nicolaj C" <nic@FJERNDETTEMEDSTORTevents.dk> skrev i meddelelsen
> "Thomas Andersen" <thomas@andersen.invalid> wrote in message

> Tillykke
> Hvilke dæk kan holde til den hastighed ?

Hej
Alle store hurtige motorcykler køre med Z dæk
som er garanteret til over 270km, så ingen
problem der.
Hygge PD CBR1100t der heller ikke har har problem med 300

Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 11-06-10 11:17

"Thomas Andersen" <thomas@andersen.invalid> skrev

> Nu har jeg fået sat turbo på min R1-er, og sikke et monster
> Ifølge leverandøren kan den nu nå 400 km/t på toppen

Tænk kan det virkeligt give knapt 300 hk? Det er da en god knallert, den.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Thomas Andersen

Dato : 11-06-10 12:20

On Fri, 11 Jun 2010 12:17:18 +0200, Preben R. Sørensen wrote:

> Tænk kan det virkeligt give knapt 300 hk

Det er slet ikke utænkeligt. Jeg kender en med turbo på sin Hayabusa, og
den skulle have 500-600 hk !
Synes dog det lyder utroligt meget, heh

--
Hilsen Thomas Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-10 15:15

Du er så fyldt med L....

Se nu lige selv hvornår den video er lagt op , og se hvad du skriver

Glem denne scooter knægt

Plonk sagde dit indlæg da det ramte bunden af min skraldespand ! ! !

PE

Fra : T homas Andersen

Dato : 11-06-10 15:38

On Fri, 11 Jun 2010 16:14:41 +0200, P.E. wrote:

> Se nu lige selv hvornår den video er lagt op , og se hvad du skriver

Du skal have skiftet brillerne morfar og derefter have lært at læse.
Og virkede dit plonkfilter nu pludselig ikke, lol IT-analfabet

--
Hilsen Thomas Andersen

Fra : Jopa

Dato : 11-06-10 19:36

T homas Andersen kom med denne ide:

> Du skal have skiftet brillerne morfar og derefter have lært at læse.
> Og virkede dit plonkfilter nu pludselig ikke, lol IT-analfabet

Hvad får du personligt ud af at pisse folk af med dine perfide indlæg ?

John

--
Mvh John
www.johns-web.dk

Fra : mig det bare mig

Dato : 11-06-10 20:25

"Jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i meddelelsen
> T homas Andersen kom med denne ide:

> Hvad får du personligt ud af at pisse folk af med dine perfide indlæg ?
>
> John
>
> --
> Mvh John
> www.johns-web.dk
> www.wordpresstema.dk
>
>hvad han får ud ved jeg ikke men her noget fra et anden gruppe som han
>begår sig i :

En udmærket mulighed for dem som gider besværet med myndighederne. Er det
overhovedet teknisk muligt at køre sådan en debatserver anonymt?

Det SKAL være anonymt fordi jeg elsker de rigtigt grove provokationer og
indlæg, og folk skal kunne være sikre på at de ikke retsforfølges og
politianmeldes
Jeg hader alle disse lamme debatsteder, hvor gamle tanter diskuterer deres
katte og børnebørn.

Interessante emner er terror, Islam, magtmisbrug, politidiktatur, moderne
slaveri, kongehusets nasseri, udnyttelse af systemet osv. Altså alt hvad
der kan provokere folk mest muligt og få dem til at deltage )

--
Hilsen Thomas Andersen

Drengen er tydeligvis mentalt forstyret.
Biker Hilsen Rene Rasmussen
http://biker-rene.zxq.net/

Fra : Thomas Andersen

Dato : 11-06-10 21:37

ROFL

Tænk at du gider.

--
Hilsen Thomas Andersen

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 11-06-10 21:53

"mig det bare mig" <spørgogfåden@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Drengen er tydeligvis mentalt forstyret.
> Biker Hilsen Rene Rasmussen
> http://biker-rene.zxq.net/

Jeps. Ligegyldige provokationer for provokationens skyld - hvor originalt.
Eller ikke. Den slags har bedst af bare at blive tiet ihjel.

Søren

Fra : Armand

Dato : 11-06-10 23:36

Søren Bøgh Nielsen skrev:
> "mig det bare mig" <spørgogfåden@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeps. Ligegyldige provokationer for provokationens skyld - hvor originalt.
> Eller ikke. Den slags har bedst af bare at blive tiet ihjel.

Især fordi det ikke nytter at den enkelte lægger sådanne i filter når
deres indlæg hele tiden dukker op som citater hos dém der hopper på at
fodre troll'en!

--
Armand.
(der godt ved at han gør det selv lige nu)

Fra : N/A

Dato : 13-06-10 16:05

Fra : N/A

Dato : 13-06-10 16:05

Fra : N/A

Dato : 13-06-10 16:05

Fra : LasseNC

Dato : 12-06-10 09:40

Thomas kan næppe være en person i balance med sig selv.

Fra : N/A

Dato : 14-06-10 10:53

Fra : N/A

Dato : 14-06-10 10:53

Fra : jespr

Dato : 13-06-10 07:29

Heldigvis er vi ikke alle ens, men når dt er sagt kan almindeligt
intelligente (og derover) undre sig lidt (fordi det har jo alligevel
nok noget at gøre med manglen på samme) over den slags indlæg og
lystens til blot at provokere fordi indholdet i tilværelsen er svært
at få øje på.
Måske der burde indføres en slags internet-kørekort, el. ihvertfald
krav om at have læst og forstået alm. netetikette.
/jesper

Fra : Armand

Dato : 13-06-10 16:05

jespr skrev:
> [...]
> Måske der burde indføres en slags internet-kørekort, el. ihvertfald
> krav om at have læst og forstået alm. netetikette.

Det kommer måske af sig selv efter at de første par stykker af slagsen
har været opsøgt af et tæskehold :-/

--
Armand.

Fra : N/A

Dato : 13-06-10 16:05

Fra : shoteye

Dato : 13-06-10 10:23

On 13 Jun., 17:05, Armand <arm...@mc-chaufforerne.dk> wrote:

> Det kommer måske af sig selv efter at de første par stykker af slagsen
> har været opsøgt af et tæskehold :-/

De er på sporet

Fra : Armand

Dato : 14-06-10 10:53

shoteye skrev:

> De er på sporet

Måske at det var ham der ikke magtede at stikke af fra politiet på
Lillebælt-Vejle motorvejen :-/
Det vil jo vise sig ifald at der bliver ro!

--
Armand.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 14-06-10 15:43

Den 14-06-2010 11:52, Armand skrev:

> Måske at det var ham der ikke magtede at stikke af fra politiet på
> Lillebælt-Vejle motorvejen :-/
> Det vil jo vise sig ifald at der bliver ro!

hmm

Har haft samme tanke....

....og roen HAR jo allerede indfundet sig... :-\

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 17-06-10 20:41

J.C.Kløve skrev den 14 jun 2010 i

> ...og roen HAR jo allerede indfundet sig... :-\

....og hvem meldte trollalert først ?

--
Mvh - Arne Lorenzen

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 17-06-10 23:33

Den 17-06-2010 21:41, Arne Lorenzen skrev:
> J.C.Kløve skrev den 14 jun 2010 i

> ...og hvem meldte trollalert først ?

:D

Nu kan vi ikke uddele medaljer, men en bajer i baren, vil jeg da godt
belønne med :D

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 18-06-10 13:57

J.C.Kløve skrev den 18 jun 2010 i

> Nu kan vi ikke uddele medaljer, men en bajer i baren, vil jeg da
> godt belønne med :D

Ser frem til en bajer i baren - medailler har jeg nok af

--
Mvh - Arne Lorenzen

Fra : Pwh

Dato : 14-06-10 18:00

Armand, skrev:

> Måske at det var ham der ikke magtede at stikke af fra politiet på
> Lillebælt-Vejle motorvejen :-/
> Det vil jo vise sig ifald at der bliver ro!

Jeg synes der var to på teksttv igår, den ene slog sig ihjel den anden
til lirerkassemand, begge i forsøget på at stikke af fra politiet.

/Jens (som ikke har ondt af nogen af dem)

Fra : Martin Sørensen

Dato : 11-06-10 17:27

> [...]
> sek.
> Nu er problemet hvor pokker jeg finder nogle veje at fyre den af på? )

Hvad med fortovet på Nørrebrogade under en bakkelukning/åbning? Der er
da masser af publikum.

Mvh. Martin