Hey....... kom lige til at tænke på Mick H~
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 10-06-10 21:25

Og hans store tur ...

Det er jo liiiige over et års tid siden, jeg og et par andre, var inde på
amager og sige farvel og god tur, det var et par hyggelige timer, lige
indtil Mick's afsked med mor, der jo var lidt trykket over siturationen :-/

Nårh....men det ser da ud til at han har hygget sig....... og set lidt....

http://www.mhoey.eu/

--
Mvh.
Dennis Pedersen

Fra : Knud Dam

Dato : 10-06-10 21:51

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(@)dalbynet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> :-/ .......
>
> Nårh....men det ser da ud til at han har hygget sig....... og set lidt....

Ja, det var da sjovt at hilse - både på Mick og på hinanden.

Jeg har fulgt lidt med og også skrevet med Mick et par gange.

Spændende projekt - respekt for det !

; - )

KD

Fra : Bo Nielsen

Dato : 11-06-10 07:56

Knud Dam skrev:
> [...]
>
> Ja, det var da sjovt at hilse - både på Mick og på hinanden.
>
> Jeg har fulgt lidt med og også skrevet med Mick et par gange.

Jeg har jævnligt været inde og følge med på turen - har dog ikke
kommunikeret med ham.

På et tidspunkt blev jeg dog lidt forvirret. Det ser ud som om han var i
Afrika men vendte tilbage til Spanien på en kort visit - læser i det
også sådan?

ScooterBo

Fra : Torben Scheel

Dato : 11-06-10 08:42

Bo Nielsen wrote:

> På et tidspunkt blev jeg dog lidt forvirret. Det ser ud som om han var i
> Afrika men vendte tilbage til Spanien på en kort visit - læser i det
> også sådan?

Og så var der en syg idé om at sælge Vifferen fornyligt. I spanien så
vidt jeg husker.

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-10 09:07

On Fri, 11 Jun 2010 08:56:07 +0200, Bo Nielsen wrote:

> [...]
>
> På et tidspunkt blev jeg dog lidt forvirret. Det ser ud som om han var i
> Afrika men vendte tilbage til Spanien på en kort visit - læser i det

Mick overvintrede i Spanien, lidt småkæresteri som jeg forstår det. I
foråret satte han igen næsen sydpå sammen med en englænder.

Ellers tog det en noget trist og "britisk arrogant" holdning over for en
lokal vært fornylig desværre. Og at han ydermere praler med den episode
på hjemmesiden gør at jeg som sådan har mistet respekten for Mick og
projektet.

Kan man ikke optræde ordentlig som gæst i et andet land, så er det nok tid
at tage hjem. :-|

Orla Pedersen
http://www.tfv-org.dk
http://www.tfv-org.dk/general/clearout oprydning, opdateret 6-5-2010

Fra : Knud Dam

Dato : 11-06-10 17:32

"Bo Nielsen" <bonielsennrsb@3mail.dk> skrev i en meddelelse

> På et tidspunkt blev jeg dog lidt forvirret. Det ser ud som om han var i
> Afrika men vendte tilbage til Spanien på en kort visit - læser i det også
> sådan?

Ja, han startede alene i efteråret; og nåede vist en 1000-1500 km ned. Der
fik han det skidt, vendte om og kørte tilbage til Spanien.
Til marts tog han afsted igen og er åbenbart landet i Sydafrika nu. I denne
omgang har han fulgtes med et par forskellige gutter, og det ville jeg også
have foretrukket i nogle af de områder, de har kørt igennem.
Mick skriver meget og tager en enorm mængde billeder.
Jeg har langt fra læst og set det hele; men mit indtryk er, at han får nogle
gode oplevelser og jeg synes generelt, at han er meget positiv over for de
mennesker, han møder på sin vej.
Det forandrer ikke på, som Orla skriver, at man som gæst i et andet land,
skal behandle alle med respekt.

Jeg synes, Mick har gjort det rigtigt godt med ca. 45.000 kørte km på et år
og en røvfuld af oplevelser.

; - )

KD

..