MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvilken Windows 7 til ISS?
Fra : Børge

Dato : 10-06-10 14:28

Skal have ny pc og dermed også nyt styresystem.

Jeg har xp pro, som har indbygget webserver (IIS)
så jeg kan vise asp-filer lokalt, men hvilken
windows 7 udgave skal jeg op på hvis jeg skal
kunne det samme?

Synes det er svært at finde noget om det, det
hedder måske slet ikke IIS mere?

--
Børge

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-06-10 22:14

"Børge" <boerge_jensen@get2net.dk> skrev i meddelelsen
> så jeg kan vise asp-filer lokalt, men hvilken
> windows 7 udgave skal jeg op på hvis jeg skal
>kunne det samme?

Alt over Home skulle være OK:

Et af de første hits på Google - find evt selv de andre:

http://digitizor.com/2009/02/20/how-to-install-microsoft-iis-server-on-windows-7/

Jan

Fra : poul.b.hansen.

Dato : 10-06-10 22:15

Den 10-06-2010 22:27, Børge skrev:
> [...]
> windows 7 udgave skal jeg op på hvis jeg skal
> kunne det samme?
>
> Synes det er svært at finde noget om det, det

hej
home premium
mvh
poul

Fra : Børge

Dato : 10-06-10 16:02

Jan Vestergaard skrev:

> Alt over Home skulle være OK:

Godt, jeg vil bare ikke investere i det forkerte
fra starten.

> Et af de første hits på Google - find evt selv
> de andre:
>
> http://digitizor.com/2009/02/20/how-to-install-microsoft-iis-server-o...

Jeg ikke så god til udenbys.

--