MS Windows
briani 27239
Vista og altid opstart i offline ?
Fra : Jane

Dato : 10-06-10 09:25

Hej!

Når jeg starter min Vista'del af denne dualboot maskine, vil den altid
starte op i offline, hvor kan jeg indstille det ?

Jane

Fra : Ole C

Dato : 10-06-10 10:30

Jane skrev blandt andet:

> Når jeg starter min Vista'del af denne dualboot maskine, vil den
> altid starte op i offline, hvor kan jeg indstille det ?

Hvis det drejer sig om en trådløs forbindelse (?):
Højreklik på netværksikonet i meddelelsesområdet - vælg Netværks- og
delingcenter>Administration af trådløse netværk - markér netværket -
højreklik og vælg Egenskaber - og tjek markeringerne på fanebladet
Forbindelse. (Hos mig er der markering ved de to øverste af de tre).

--
vh
Ole C

Fra : Jane

Dato : 10-06-10 22:54

Okay!
Men vi har kun stationære maskiner, det er kun i denne vista'del, den altid
vil starte op i 'ofline, efter jeg mange gange har været i >Funktioner og
klikket fluebenet væk ved offline,, kører den fint, det er lidt træls.
Jane

Fra : Pico

Dato : 10-06-10 23:45

> [...]
> Men vi har kun stationære maskiner, det er kun i denne vista'del, den
> altid vil starte op i 'ofline, efter jeg mange gange har været i

Jeg ved ikke om det er det samme hos dig, men jeg har lige været ude for at
min printer ville have papir fra den øverste bakke der er tom, det kunne
selvfølgelig stilles om i printerdriveren, ved næste print var det det
samme, den har aldrig gjort sådan noget før
Grunden til at den ikke ville huske at den skulle tage papir i nederst bakke
var fordi jeg ikke klikkede på Anvend før OK, jeg ved udmærket at man skal
gøres sådan, men i frustration huskede jeg det ikke.
Ved ikke om det er det.

--
MVH
Pico

Fra : Ole C

Dato : 11-06-10 08:05

Jane skrev blandt andet:

> Okay!
> Men vi har kun stationære maskiner, det er kun i denne vista'del, den
> altid vil starte op i 'ofline, efter jeg mange gange har været i
> det er lidt træls. Jane

Jeg kan ikke gennemskue, hvor det helt præcis er, at du er nødt til at ændre
indstilling....

--
vh
Ole C

Fra : Jane

Dato : 30-06-10 08:21

Hej i gruppen, Jeg har stadigvæk ikke fundet en løsning, men PC'en gør det
sjovtnok sjældnere & sjældnere, og endda kun i perioder nu, ofte har jeg
helt glemt den har den 'særhed, indtil det så dukker op igen. Men jeg regner
nu nok alligevel snart, helt at overgå til Win7, som jo er på den anden
partion
Jane