MS Windows
briani 27239
Win7/MediaPlayer12
Fra : Jønne

Dato : 10-06-10 00:39

Hej NG.
Har lige installeret Win7, og har problem med at få MediaPlayer til at
fungere.
Fejlmeddelelsen siger, at der kræves en opgradering af en MediaPlayer-
komponent. Når jeg forsøger det, så kommer næste fejl: "WMP
registrerede en fejl under opgraderingen". Online-hjælpen siger "Ingen
løsning på dette problem"!
Hvad f..... gør jeg?
MVH Jønne