Nokia 3710 Fold: Forskellig tone for forsk~
Fra : Jakob Munck

Dato : 08-06-10 14:28

Jeg bruger en Nokia 3710 Fold, og jeg kan ikke finde ud af om det er muligt
at "segmentere" numrene i telefonlisten sådan at jeg får ét særligt
ringesignal for nogle numre og et andet signal ved nogle andre numre. Det
ville være rart at have denne funktion, da man så kan høre om det er
"vigtige" eller uvigtige personer som ringer.

Er det muligt?

v.h.
Jakob

Fra : Andersen [3650]

Dato : 09-06-10 16:44

Jakob Munck udtrykte præcist:
> [...]
> ville være rart at have denne funktion, da man så kan høre om det er
> "vigtige" eller uvigtige personer som ringer.

Kender ikke den specifikke model, men på de fleste Nokiaer kan
man idag tildele forskellige ringetoner til forskellige mennesker.
Jeg tror bare ikke du kan tage en hel gruppe, men er nødsaget til
at tildele hver enkelt en tone.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Jakob Munck

Dato : 09-06-10 19:25

> [...]
> man idag tildele forskellige ringetoner til forskellige mennesker.
> Jeg tror bare ikke du kan tage en hel gruppe, men er nødsaget til

Men det kan vel ikke lade sig gøre, hvis den som ringer har valgt "skjul
nummer", så jeg ikke kan se hans telefonnummer.

Vel?

v.h.
Jakob

Fra : Andersen [3650]

Dato : 09-06-10 20:17

Jakob Munck skrev den 09-06-2010:
> Men det kan vel ikke lade sig gøre, hvis den som ringer har valgt "skjul
> nummer", så jeg ikke kan se hans telefonnummer.
>
> Vel?

Nej for så ved tlf'en jo ikke hvem det er. Men hvis alle dine numre du
kan se og som du kender har en speciel ringetone, så vil alle andre
der ringer (med eller uden vis nr.) jo ringe med den valgte
standardtone.