Re: Køkken redskaber ?
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 09-06-10 16:25

Hanne <google@gottliebsen.dk> writes:
>(automatisk) sovserører

Denne her:
http://www.brixdesign.com/default.asp?Action=Details&Item=152

Hehe, har sgu aldrig set noget lignende.

--
Den grundlæggende årsag til verdens problemer er, at tåberne er
skråsikre,

Fra : Martin [TMM]

Dato : 09-06-10 17:34

Hej
On 09-06-2010 17:25, Frank Løkkegaard wrote:
> http://www.brixdesign.com/default.asp?Action=Details&Item=152

Var det mon med vilje at man ikke så så meget til at den rørte alle
tingene på panden, ud i kanten? :)

Gad vide hvad der får den til at dreje rundt med "understellet" i stedet
for bare at stå stille og dreje med toppen?
Man kan undres...

Mvh
Martin

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 09-06-10 21:14

Frank Løkkegaard wrote:

> Denne her:
> http://www.brixdesign.com/default.asp?Action=Details&Item=152
>
> Hehe, har sgu aldrig set noget lignende.

Men den virker faktisk, hvis gryden altså ikke er bulet i bunden

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-06-10 10:30

"3140 Abildgaard" <FJERNpialykke@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Men den virker faktisk, hvis gryden altså ikke er bulet i bunden

jeg kan bare ikke se hvor man køber den ?

har de online salg -? - for det kan godt være jeg ikke gider at røre i en
gryde - men at gå i forretninger er mig sgu lige så stor en pest
sidst der lykkedes det min veninde at finde
mit
1.) kredit kort
2.) ca. 25 % af min vare i Netto
3.) ALLE mine vare i jem & fiks

som jeg havde efterladt for at komme hurtigt ud :)

jeg må sgu have mig en aupair ...

Fra : eljay

Dato : 10-06-10 17:53

Bo M. Mogensen skrev:

> jeg kan bare ikke se hvor man køber den ?

Her: http://www.seniorshop.dk/product/K%F8kkenredskaber/Sovseomr%F8rer-Stirr

/Lars

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-06-10 10:10

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> Denne her:
> http://www.brixdesign.com/default.asp?Action=Details&Item=152
>
> Hehe, har sgu aldrig set noget lignende.

den er sgu da Genial - jeg kan ikke komme på noget der er mere trivielt ind
at røre i en gryde hvorfor det også brænder på HVER GANG og det er ikke bare
lidt
vi taler om total kremering med 2-3 cm sort snask i bunden og det er
uspiseligt ...