Køkken redskaber ?
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 08-06-10 13:53

jeg mangler 2 ting og jeg ved ikke hvad de heder nogen bud ?

1.) sådan en til at røre dej med
2.) en ting der står på noget og går ned i en gryde og røre

( hvis de altså finde :) ???

Mv.
Bo

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-10 14:37

> 1.) sådan en til at røre dej med
> 2.) en ting der står på noget og går ned i en gryde og røre
>
> ( hvis de altså finde :) ???

En grydeske? Et piskeris?

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 09-06-10 10:27

"Firstname Lastname" <None> skrev i en meddelelse

> En grydeske? Et piskeris?

det skal være elektrisk .... jeg gider ikke stå ved en ting i et køkken
mere ind 5 minutter

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-10 11:34

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev

> det skal være elektrisk .... jeg gider ikke stå ved en ting i et køkken
> mere ind 5 minutter

hej Bo

Det bliver svært så - du kan sagtens få en røremaskine til at røre dej -
Taler vi alm rørte deje til kager, så kan en håndholdt pisker gøre det -
Er det til gærdeje, skal du nok regne med at slippe nogle tusinde -

En røremaskine til automatisk røring i en gryde - har jeg aldrig set til
husholdningsbrug.

MVH Leopold

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-06-10 06:45

> [...]
> Er det til gærdeje, skal du nok regne med at slippe nogle tusinde -
>
> En røremaskine til automatisk røring i en gryde - har jeg aldrig set til

jeg for vare leveret fra Brugsen - de ville se på det - men jeg kan huske
min mor havde en i 70 erne
men synes ikke have set den siden
Mv.
Bo

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-06-10 22:13

Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen
4c0f5e5f$0$274$14726298@news.sunsite.dk:

> det skal være elektrisk .... jeg gider ikke stå ved en ting i et
> køkken mere ind 5 minutter

Du gider vist generelt ikke ret meget selv. Du stiller spørgsmål, der er
himmelråbende åndssvage. Brug nu for pokker bare fem minutter på selv at
sætte dig ind i sagerne, hvis du overhovedet har en interesse for det.

Lige nu virker det bare som om, du kun ønsker at spille andre menneskers
tid.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-06-10 07:03

> Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen
> 4c0f5e5f$0$274$14726298@news.sunsite.dk:

> Du gider vist generelt ikke ret meget selv.

jo ..?

>Du stiller spørgsmål, der er himmelråbende åndssvage.

nu fungere news og news har altid fungere på den måde hvis der er noget man
ikke ved
så kan man spørge og hvis der er nogen der ved det og har lyst til at
svare - så gør de det.
og så længe man spørge og svare inden for fundtasen så - er det som , det
skal være -
der er ingen der er tvunget til at læse / svare ... på noget de ikke har
lyst til

>Brug nu for pokker bare fem minutter på selv at sætte dig ind i sagerne

Det gør jeg her - spørger om der er nogen der ved noget om denne sag
efter som det er en gruppe der beskæftiger sig med den slags så ..

> Lige nu virker det bare som om, du kun ønsker at spille andre menneskers
> tid.

mit spørgsmål er inden for rammerne af fundatsen
det er dit svar ikke - så hvis man ser på hvad meningen er med gruppen
i henhold til fundats så er jeg bange for du er den enste der spilder andres
tid
hvis man altså mener det er meninge at man skal skrive i gruppen - hvad den
nu en gang er oprettet
til ,,,

se nu spørger jeg om noget som gruppen er oprettet til
http://www.usenet.dk/fundats/dk.kultur.mad+drikke.txt

" - Udpegning af steder hvor man kan købe mindre udbredte produkter."

Venligst
BMM

Fra : Hanne

Dato : 09-06-10 04:44

On Jun 9, 11:33 am, "Firstname Lastname" <None> wrote:
> "Bo M. Mogensen" <usn...@gmail.com> skrev

> hej Bo
>
> Det bliver sv rt s - du kan sagtens f en r remaskine til at r re dej -
> Taler vi alm r rte deje til kager, s kan en h ndholdt pisker g re det -
> Er det til g rdeje, skal du nok regne med at slippe nogle tusinde -
>
> En r remaskine til automatisk r ring i en gryde - har jeg aldrig set til
> husholdningsbrug.
>
> MVH Leopold

Mht (2): prøv at søge på (automatisk) sovserører - et slags elektrisk
piskeris, der står selv.

Mvh
Hanne

Fra : padre

Dato : 09-06-10 19:42

"Hanne" <google@gottliebsen.dk> skrev i en meddelelse
On Jun 9, 11:33 am, "Firstname Lastname" <None> wrote:

>Mht (2): prøv at søge på (automatisk) sovserører - et slags elektrisk
>piskeris, der står selv.

Hvis det kun er til sovs så kan man fx købe en elektrisk saucier:

http://www.pixmania.com/fr/fr/323856/art/seb/saucier-electronique-8368.html

Erfaringsmæssigt holder de en 5-10 år

--
padre

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-06-10 06:48

"padre" <spirito_santo@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> "Hanne" <google@gottliebsen.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det kun er til sovs så kan man fx købe en elektrisk saucier:

> [...]
Den er godt nok smart - men noget dyr efter som jeg kun laver sauce ca. 7
gange om året ..

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-06-10 11:27

så er den sgu købt og betalt 199 kr. + 39 kr. porto
http://www.seniorshop.dk/pages/search/search/search/products/Stirr

OGSÅ SKAL JEG ALDRIG MERE røre i en gryde - tak for en konstruktiv debat
men jeg kan da ikke være den enste der heller vi have en maskine til at røre
i en gryde ind at gøre det selv ??

nu vil jeg fluks bestille noget banæse og holandæse pulver :)

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : padre

Dato : 10-06-10 16:50

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> nu vil jeg fluks bestille noget banæse og holandæse pulver :)

Skriiiiiiiiiiiig

--
padre

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-06-10 22:31

> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Skriiiiiiiiiiiig
>
> --
Ohh det som slik da jeg var ung lavede vi nogen gange flere liter og spiste
det med ris