Signalstoffer i hjernen!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-10 11:03

Føler mig nervøs, for første gang i mange år!
Jeg er ret sikker på at det er programmering!
Egentlig er det lidt rart!(ikke hvis det er programmering!)

Jeg plejer egentlig ikke at føle mig nervøs heller ikke før tortur programmeringen,
ikke rigtig syntes jeg! ( men man føler det jo engang imellem!)

Kroppen skal bare justere, så går det væk igen, og dukker kun op hvis der er gund til
at være nervøs

Det går lidt i sig selv igen, når jeg ryger en cigaret!
Jeg tror jeg stopper min rygning snart(og lader være med at starte igen, denne gang!)
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-10 11:07

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c0e157c$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Der er selvfølgelig ikke nogen grund til at jeg burde føle mig nervøs, bortset fra Bjørnholts sindsyge,
Og deres vandaliseren!

Det betyder selvfølgelig også at jeg er mere klar i hovedet og vågen nok, til at snuppe et par stykker af dem!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-10 11:22

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hul4p2$iug$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Jeg ved allerede, at de har tænkt sig at påstå at de bare undersøger om der er noget grimt,
(og sørger for at det bliver grimt samtidig, ligesom de har gjort i 12år)
så Bjørnholt ikke får skylden hvis jeg dør, og bare vil holde mig i sindsyge!

Gad vide om han har fundet en måde at udbetale løn til dem? Sådan at de bare render rundt og myrder og lemlæster
alt modstand mod DF, og bliver betalt for det! Og påstår grunden til de får udbetalt løn er så der bliver holdt øje med
de "Voldelige Vanvittige" og hver gang de voldtager nogle kvinder
så får de "voldelige vanvittige" skylden ,hvis der er problemer med at rodbehandle dem i hjernen, og få dem ud i bordellerne!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-10 11:27

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c0e19be$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol
Jeg er så en myndig person og ikke dømt for nogen forbrydelse!
Og bliver det heller ikke når jeg får fat på en af dem!
(deres nødløsning, som de aftaler i humlehaven 27, at vågne mig op 10 år senere og give mig skylden
for alt det lort de har gået og lavet, er 12 år siden! Det eneste der kræves er at stable mig på benene,
en gang, i uvågen tilstand og påstå at jeg har en delt personlighed, hvilket jeg ikke har! Og aldrig har haft!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-10 12:06

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c0e1b1a$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Det er ikke lykkedes! de kunne evt. have bildt mig det ind, hvis der ikke havde været så mange situationer
hvor ting har været ødelagt eller stjålet mens jeg har været nede og handle!

Ps. Firmwaren/softwaren i mit alarm system er blevet ødelagt!
(Door Chime funktionen virker ikke! Selv om den virker under Walk Testen,
det ville vågne mig! om natten! Måske?)

Ir sensoren er også ødelagt!

jeg har selv overvejet at bruge lidt tid på at lave firmwaren/softwaren om!
(men har ikke haft tid!)

Så der er gjort klart til at give mig skylden for deres lort!

nøglen bliver der selvfølgelig bare taget et billed af og det bliver brugt i et CAD program
og nøglen lavet, de sælger dem overalt nøgle emnerne(Telelinse på et kamera), han behøver ikke mere end en uge på at træne
en sindsyg og så et par tusinde kroner!

(De kunne ligeså godt bruge retarderede
halvdelen af dem tror højst sandsynligt de er i PE eller noget)

Den med firmwaren, ved jeg ikke helt!
(Det bliver næsten nødt til at være opklad til mit alarm system)
men der er et sms filter på 8-9 tegn(password)
(små og store bogstaver og tal) som jeg ikke engang husker selv!

Det vil også sige at G4S alarm systémerne er ubrugelige
(de bruger samme producent, hvis jeg husker rigtigt Garderman/Housegard)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-10 12:14

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c0e2433$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Det vil også sige at G4S alarm systémerne er ubrugelige
> (de bruger samme producent, hvis jeg husker rigtigt Garderman/Housegard)

Doorchime funktionen gør simpelthen at alarmsystemet bipper højt, når døren bliver åbnet!
Walktesten er for at teste sensorene(samme bip lyd, som door chime funktionen) hvis man åbner døren!
Walktesten virker fint!
Jeg har afprøvet DoorChime funktionen idag! "Med panel siren" slået til og fra! den virker ikke!
Det er KUN software/firmware ændringer der kan gøre det! Sensorene og alarmsystem virker fint!
men softwaren er saboteret! Det kræver viden og kunnen som kun en lille procentdel af befolkningen har!