Igen på arbejde på motorcyklen
Fra : Stup

Dato : 09-06-10 01:55

Hej Gruppe

Så er der igen en "Ride To Work" dag på programmet og i år er det den
21. juni. Som sidste år er der også en fotokonkurrence, som er
sponseret af FIM, og jeg kan da ikke lade være med at fortælle, at der
sidste år var relativt få fotos fra hele verden, så chancen for at
vinde noget, ser ud til at være høj i år.

Nærmere her:

http://www.fim-live.com/en/media/news/news-detail/article/1275299532-fim-online-photo-competition/

Jeg håber ikke, at jeg forbryder mig mod gruppens regler, da det er en
dag til gavn for MC'en som transportmiddel.

Stup
XS1100S, der står og glæder sig til, at der snart skal trilles en
længere tur sydpå