Normal tomgang, så høj tomgang (VF750S)
Fra : TAV

Dato : 08-06-10 20:15

Hej
Er der nogen der kan give mig et par ideer.
Min VF750S går fint i tomgang når jeg starter den (1000 rpm), men så snart
jeg rører gassen, så stiger tomgangen til 4000 rpm og bliver der. Jeg kan
bremse den tilbage til normal tomgang.
Karburatoren er gennemrenset flere gange, og den har fået rep. kits.
Indsugningsgummi er udskiftet. Jeg har synkroniseret den og stillet
blandingen.Nyt luftfilter. Nye tændrør. Ventiler stillet. Kabler checket.
Alle ideer tilhvad jeg ellers kan prøve modtages med kyshånd.
Mvh. Tor

Fra : Flemming Disc

Dato : 09-06-10 16:58

"TAV" <auk@valen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blandingen.Nyt luftfilter. Nye tændrør. Ventiler stillet. Kabler checket.
> Alle ideer tilhvad jeg ellers kan prøve modtages med kyshånd.

Hvis den er just rigtig, vil mit gæt være utæthed ved indsugning eller aksel
til drejespjæld.
Prøv at fylde benzin i en lille sprøjte, start motor og sprøjt benzin på
indsugning og på aksler til spjæld, hvis motor ændre omdr. når der kommer
benzin på, så er det der hvor benzin kommer på at der er utæt.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc