Foto
IBM760 5420
Teil 3020
flytte billeder/cataloger fra lightroom 3 ~
Fra : Ukendt

Dato : 08-06-10 15:29

Hvordan gøres dette nemmest ?

vh Palle

Fra : Soeren Friberg

Dato : 08-06-10 18:51

On 08-06-2010 16:29, Palle Johansen wrote:
> Hvordan gøres dette nemmest ?
>
> vh Palle
Jeg har ikke flyttet noget, men blot valgt mit gamle katalog.

--
Kh. Søren
http://fotofriberg.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-10 19:06

"Soeren Friberg" <hushovmesteren@msn.com> skrev i meddelelsen

> Jeg har ikke flyttet noget, men blot valgt mit gamle katalog.

hmm - den mulighed fik jeg vist ikke...

Nå jo, den beholdt mit gamle fra 2.7 - men ikke fra 3 beta...

Fra : Soeren Friberg

Dato : 08-06-10 19:09

On 08-06-2010 20:06, Palle Johansen wrote:

> "Soeren Friberg" <hushovmesteren@msn.com> skrev i meddelelsen

> hmm - den mulighed fik jeg vist ikke...
>
> Nå jo, den beholdt mit gamle fra 2.7 - men ikke fra 3 beta...

Jeg har da været inde og pege på mit gamle fra betaen, der ikke blev
slettet. Nu leger jeg på en testmaskine, men det ser da ud til at være
kompatibelt nok

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-10 19:13

> Jeg har da været inde og pege på mit gamle fra betaen, der ikke blev
> slettet. Nu leger jeg på en testmaskine, men det ser da ud til at være
> kompatibelt nok

Jeg har lige prøvet på en anden maskine - og her har jeg fjernet 2.7 først -
og så henter den fint 3.0 beta katalogerne ind - MEN jeg kan ikke se mine
redigeringer, KUN raw filerne uden edit...

Nogen ideer ??

vh Palle

Fra : Soeren Friberg

Dato : 08-06-10 19:28

On 08-06-2010 20:13, Palle Johansen wrote:

> [...]
> først - og så henter den fint 3.0 beta katalogerne ind - MEN jeg kan
> ikke se mine redigeringer, KUN raw filerne uden edit...

Næ ikke her og nu. Jeg konstaterer blot her, at jeg fik nogle
ligegyldigheder hjem fra Roskilde Dyrskue, der kun ligger på min bærbare
her. Dem redigere jeg på i går på min 3 beta 2. Her ser jeg alle
redigeringer. Jeg har ikke kørt 2.7 i et stykke tid.

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-10 19:31

> [...]
> her. Dem redigere jeg på i går på min 3 beta 2. Her ser jeg alle
> redigeringer. Jeg har ikke kørt 2.7 i et stykke tid.

Nå, det lader til at jeg kan få det til at fungere, hvis jeg gør det
manuelt, altså exportere hver enkelt mappe, og derefter importere igen :)

Fra : Soeren Friberg

Dato : 08-06-10 20:34

On 08-06-2010 20:30, Palle Johansen wrote:

> "Soeren Friberg" <hushovmesteren@msn.com> skrev i meddelelsen

> Nå, det lader til at jeg kan få det til at fungere, hvis jeg gør det
> manuelt, altså exportere hver enkelt mappe, og derefter importere igen :)

Får du så historikken med?

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-10 20:52

> Får du så historikken med?

Ja, nu får jeg det hele med.... Jeg ved egentlig ikke lige hvad der er sket,
for nogle af mapperne kom med automatisk med historik og det hele, men der
var lige et par brylluper der kun kom med som raw...

Dem måtte jeg så ind i den gamle beta og manuelt eksportere, og så hente ind
igen i den nye - men nu kører det hele igen :)

vh Palle

Fra : Soeren Friberg

Dato : 08-06-10 21:08

On 08-06-2010 21:51, Palle Johansen wrote:

> [...]
>
> Dem måtte jeg så ind i den gamle beta og manuelt eksportere, og så hente
> ind igen i den nye - men nu kører det hele igen :)

Fint for nu installerer jeg på den stationære, men har lavet ret med
backup inden :)