oplåsning af Iphone
Fra : J.K.A

Dato : 09-06-10 07:27

Hej NG

Jeg har en nevø som har fået fingerne i en IPhone 3. problemet er bare
at han kan ikke få den låst op hos forhandler, de påstår at der skal
noget spec. programmer til for at låse den op og opdatere den, kan det
passe? Telefonen er ca 2 år siger han...

Er der evt nogen som ved om der er en eller flere som kan låse
telefonen op, de skal helst bo i nærheden af Åbenrå...

På forhånd mange tak for hjælpen

J.K.A

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-06-10 14:34

J.K.A <jkaxelsen@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Er der evt nogen som ved om der er en eller flere som kan låse
> telefonen op, de skal helst bo i nærheden af Åbenrå...

Tag fat i det teleselskab som den er SIM låst til ...

/thomas

Fra : J.K.A

Dato : 09-06-10 10:05

On 9 Jun., 15:34, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> Tag fat i det teleselskab som den er SIM låst til ...
>
> /thomas

Det har de prøvet uden held. Jeg er klar over at de skal åbne den når
den 1/2 år er overskredet.

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-06-10 17:18

J.K.A <jkaxelsen@gmail.com> wrote:

> Det har de prøvet uden held. Jeg er klar over at de skal åbne den når
> den 1/2 år er overskredet.

Hvad betyder "uden held". Nægter teleselskabet at gøre det? Det skal de
jo. Eller er det teknisk umuligt? Jeg fik min låst op hos Telia, da den
blev et halvt år. De sendte en SMS, som jeg skulle åbne, og så blev min
iPhone låst op. Hvis han ikke har et SIM-kort til det pågældende
selskab, så er det måske et problem. Han kunne jo købe abonnement hos
det selskab, den er låst til, og så måske derefter få den låst op.
Hvad program angår, ved din nevø så, at han skal hente
programmet iTunes hos Apple. Det er gennem det, man køber programmer,
lægger musik og billeder osv. over på iPhone.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 09-06-10 17:58

J.K.A <jkaxelsen@gmail.com> wrote:

> Det har de prøvet uden held. Jeg er klar over at de skal åbne den når
> den 1/2 år er overskredet.

Hvad betyder: "har fået fingrene i"? Det er vel ikke dér, skoen trykker?

M.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-06-10 19:14

J.K.A <jkaxelsen@gmail.com> wrote:

> Det har de prøvet uden held. Jeg er klar over at de skal åbne den når
> den 1/2 år er overskredet.

jammen så skal de bare låse den op .. jeg har aldrig hørt om nogen
selskaber der ikke gør det uden brok ..

/thomas

Fra : J.K.A

Dato : 09-06-10 11:43

On 9 Jun., 18:57, mortenl...@gmail.com (Morten Lind) wrote:

> Hvad betyder: "har fået fingrene i"? Det er vel ikke dér, skoen trykker?
>
> M.
> --
> [dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ML)]

Det betyder ar drengen har givet penge for den. Er det den gamle
ordsprog vi skal have fundet frem: Tyv tror hver mand stjæler,