De Gule Sider widget virker ikke mere
Fra : Henrik Münster

Dato : 09-06-10 14:18

Jeg har de to widgets til De Gule Sider liggende i Dashboard. Den ene er
kun til adresser. Den anden kan også finde navn og telefonnummer. Efter
opgradering af Safari til Safari 5, virker de ikke mere. Har I andre
også bemærket det?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Niels

Dato : 09-06-10 11:38

> [...]
> kun til adresser. Den anden kan også finde navn og telefonnummer. Efter
> opgradering af Safari til Safari 5, virker de ikke mere. Har I andre

Jeg har aldrig brugt De Gule Sider via widgets, men http://www.118.dk/
har ændret sig voldsomt for ca. 1 uge siden. Mon ikke det er
konsekvensen af et tidsmæssigt sammenfald, at du opgraderer til Safari
5 og at widgets ikke er opgraderede?

--
Niels

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-06-10 20:24

Niels <nboegh@gmail.com> wrote:

> [...]
> har ændret sig voldsomt for ca. 1 uge siden. Mon ikke det er
> konsekvensen af et tidsmæssigt sammenfald, at du opgraderer til Safari

Det er muligt. Meningen er, at man taster nogle mangelfulde
adresseoplysninger ind, og så trykker man på enter. Derefter skulle
Dashboard lukke, og et nyt browservindue åbne med søgeresultatet i De
Gule Sider. Det sidste stykke tid har Dashboard ikke lukket automatisk,
men søgningen har fungeret glimrende. Måske er der stille og roligt sket
nogle ændringer på De Gule Sider, så de to widgets nu ikke længere
fungerer.
Da Dashboard var noget nyt, var der ikke mange danske widgets.
Man har jo ikke meget ud af en widget, der handler om bustiderne i Los
Angeles. Derfor var det vældig smart, at der kom nogle danske widgets,
så jeg hentede dem straks. Jeg har også haft meget glæde af dem. Hvis
nogen har haft ringet til en, mens man ikke var hjemme, kunne man slå
nummeret op der. Hvis et af børnene skulle spille fodbold på Sdr. Omme
Stadion, kunne man lige taste adressen ind og finde ud af, hvor det var.
Det er selvfølgelig ikke et stort tab. Man kan jo lige så godt
gå direkte ind på De Gule Sider eller tilsvarende steder. Jeg havde blot
vænnet mig til at bruge de to widgets. De er flere år gamle, og har ikke
været opdateret. De bliver det nok heller ikke.
--
Henrik Münster
Esbjerg