SMS fra iPhone til mac eller pc?
Fra : Henrik 8600

Dato : 08-06-10 04:34

Hej.

Jeg har både en Macbook Pro og PC.

Og så har jeg en SonyEricsson som jeg bruger til sms da jeg kan udskrive dem
på papir som dokumentation.

Dette er den eneste grund til at jeg ikke bruger min iPhone til SMS, altså
at jeg endnu ikke har fundet en måde at udskrive sms'erne med dato, tid og
ikke mindst adsender.

Findes der et program til det? Gratis og til mac er at foretrække.
Købeprogrammer og til PC er plan B.

Mvh H.

Fra : Kent

Dato : 08-06-10 20:34

Den 08-06-2010 05:33, Henrik 8600 skrev:
> [...]
> dato, tid og ikke mindst adsender.
>
> Findes der et program til det? Gratis og til mac er at foretrække.
Jeg havde dette link i Firefox. http://www.ecamm.com/mac/phoneview/

Men jeg kender i øvrigt ikke noget til produktet. Så jeg ved ikke om det
er en løsning på dit problem (udskrivningen), men du kan jo prøve at se
på det.

--

Kent